Christoffero89 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hei, har et par ganger tidligere tisset i dusjen pga jeg var lat og måtte tømme meg. virker som noe har størkneti røret fra dusjkabinettet og ned til sluket. noen tips til å få fjernet det så det ikke lukter? har satt bøtte over sluket i dusjen så jeg ikek sprer lukta. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 skal jeg bare slenge det ned i røret? får jo ikke gnikket der akkurat. jeg har fått fjernet det som ligger under lokket og i sluket men i røret kommer jeg ikke til Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Prøvd med masse varmt vann? La dusjen gå noen minutter på full varme. Verdt et forsøk Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Er somregel bare at urinet ligger i vannlåsen enda, ta ei bøtte og skyll ned i sluket. Hvis det ikke virker bruker du sterkere midler. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Hva mener du med vannlås? hjalp ikke å skylle. får ta en grundig vask over hele dusjen og om det ligge rnoe langs kanten og men tror alt kommer fra sluket Endret 5. februar 2011 av NinjaChriis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå