Haygon Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Heisann! :!: Lurte på hvorfor det er tre grønne lys på hovedkorte som lyser konstant uten stopp idet jeg skrur på PCen. Er det slik det skal være? ( HK: Crosshair iv ) Også, har det noe å si hva slags "vifteslots" jeg plugger viftene mine i, sett bortifra CPU viften? Og sist men ikke minst, hva er det værste som kan skje hvis jeg feilkabler inn i PCen? Kan komponenter bli ødelagt eller skadet eller risikerer jeg bare at den ikke funker som den skal? Takker Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det pleier nesten alltid å være lys på HK. Hvor mange det er varierer. Det bør stå i manualen hva de er til. Viftene kan du plugge inn der det passer deg. Tror ikke det er lett å koble så feil at noe blir ødelagt, men det er alltids mulig. Man bør jo vite hva man gjør, eller ta kostnadene det medfører å lære underveis. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Eneste betydningen hvilke vifte slots du bruker kommer an på hva du vil ha viftene rapportert som i enkelte programmer. For eksempel PWR-Fan, om du har en vifte nær PSU kan det hende du vil bruke denne, da det å lese av RPMen gjør det lettere å vite hvilken vifte det er snakk om (NB! Dette ser du ikke i SpeedFan eller andre programmer, men KUN i det programmet som kommer med HKet som oftest, så det er her du ser det.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå