SG_93 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 hei har akkurat kjøpt meg håndkontroll til pc og lurer på om mange spill er tilegnet til å spille med håndkontroll eller har jeg kjøpt katta i sekken PS. lurer spesielt om det er tilegnet GTA IV Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 SNES for the win! Ellers vil jeg anbefale deg å spille GTA IV med mus! Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Er det Xbox360 kontrolleren du har kjøpt? Isåfall er det nokså mange PC spill som har native støtte for denne, inkludert GTA4. http://www.giantbomb.com/pc-games-with-xbox-360-controller-support/92-2465/ Endret 6. februar 2011 av MistaPi Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hvis du er glad i sportspill, så er jo det de beste spillene og spille med kontroller etter min mening. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Witcher 2 støtter gamepad. Fable 3 støtter irriterende nok kun Xbox360 gamepad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå