knegg Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Hei alle. Skal ut i jobb snart og det innebære nye plassa, vil kjøpe meg ein GPS til å ha i bilen for norske vega. Tenkte å bestille ikveld, prisen frå 1500-3500 anna info som trengs? skriv svar setter stor pris på det Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Skulle kanskje tro at den nye tomtom GO 1000/1005, ville være et bra valg. Er på nippet til å kjøpe den selv. Men har lest om mange barnesykdommer på GO100X. Så for øyeblikket holder jeg meg på gjerdet. Men får de alt til å virke, er det vel den beste GPS'en på markedet. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Kan prøve å finne den på nettet, fleire tips til GPS for bil? korleis er festa på ditta? festast på ruta eller klistrast på dæshbordet Endret 5. februar 2011 av knegg Lenke til kommentar
knegg Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Har sett litt på komplett.no men fleire av brukarane er ikkje fornøgt med produkta der. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Har du lest testene her på amobil? http://www.amobil.no/tester/?catId=65 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Så kan du sjekke Garmin Nuvi 3790T. er du den som liker å trykke lite, og skal ha raskeste rute fra A til B, kan dette være en bra sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå