Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

hvor mye koster det å ordne/fikse ventilasjon på et hus?

Anbefalte innlegg

hei

har tenkt å kjøpe meg leilighet. funnet en som passer min inntekt og lomma, men det står at "ventilasjonen tilfredstiller ikke dagens standard". nå lurer jeg på om hvor mye det kan koste for å gjøre den til dagens standard. kan noen tippe det sånn cirka.

takk

har palssert tråden på feil sted tror jeg. klarte ikke å flytte den. beklager

Endret av halaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten detaljtegninger på lelighet og eksisterende ventilasjonsanlegg er dette umulig å svare på. Det kan være svært dyrt og må kanskje tas på alle lelighetene i oppgang/bygning. Det kan være det virker greit men ikke er slik det kunne vært i et moderne bygg.

Det finnes stder du kan innhente anbud. Men ingen ville gi deg et anbud på grunnlag av den infoen du har gitt her.

Lenke til kommentar

takk for svar

har dessverre ikke mye info.sølv, har ikke vært på visning enda. er en borettslag på 3. etasjer og 12 leiligheter, tror ikke at vetilasjonen er dårlig i hele borettslaget. hadde det vært så kunne det gått på felleskostnaden.

Lenke til kommentar

Gå på visning, og se og spør om ventilasjonen tilfredsstiller det det som var standard da boligen var ny, og hva som eventuelt er feil med den. Vi er mange som lever og trives i boliger med veggventiler eller andre løsninger fra før dagens standard med balansert mekanisk ventilasjon ble påtenkt, og aldri ville drømme om å bruke penger på å bringe ventilasjonen opp til "dagens standard".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...