Runcie Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Heeeeey! Konemor har hatt en liten nett x10 mini noen måneder nu. Det viser seg at hun ikke mottar alle sms`er og mms`er som blir sendt til henne. I tillegg har meldinger en tendens til å komme forsinket til hennes telefon. Av og til kommer en hel bunke meldinger plutselig samtidig, og det er tydelig at de er gamle. Hun har generelt hatt litt problemer med telefonen etter oppgradering til android 2.1. Noen som har hatt samme problem? Eventuelt noen som har løsningsforslag? Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg har ikke hatt noen problemer med min SE X10 mini pro etter 2.1, men du kan jo for sikkerthets skyld prøve å laste ned SMS og MMS instillingene på nytt. Dette skal du få av din operatør. Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg har ikke hatt noen problemer med min SE X10 mini pro etter 2.1, men du kan jo for sikkerthets skyld prøve å laste ned SMS og MMS instillingene på nytt. Dette skal du få av din operatør. Takk for tips. Så dette er ikke et "androidproblem"? Jeg vet at min egen mor, med sin x10 har hatt problemer med forsinkelse på mms, men hun har tilnærmet null teknisk innsikt, så der er faren for brukerfeil stor. Lenke til kommentar
aip Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ingen som vet noe mer om dette? Har x10 mini pro, og lastet ned siste versjon av android i helga, har siden da ikke mottatt sms fra min samboer som hele tiden må ringe istedet. Jeg vet ikke hvor mange andre dette gjelder, men jeg fikk sms fra noen andre idag, så er litt usikker på hva det dreier seg om. Kan det være at jeg har klart å blokkere han eller noe inne på tlf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå