invalid_user Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Dette skjer ikke. Diaby: brenn! 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Arsenal - Laget som ikke kunne punktere matcher. Jo Geir M, griselag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Fy faen. Lukter 4-4 nå. Fy faen. Denne evnen til å fullstendig kollapse når man leder 4-0 er snodig. Endret 5. februar 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Newcastle fortjener poeng Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hehehe, onside scoring av Best, ironisk nok, etter dere disset han for å være offside forever. Oi.. der kom det jo Best-scoring, shit son. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hovmod står for fall! Men med Squillaci - Kos som midtstopper par som ber vi om bråk. Er helt jævlig hvor dårlig disse to er sammen.. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 NEWCASTLE FOR FAEN ! go go go go Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Å fy faen! Deilig å se laget gi jernet i andreomgang. HELVETE så bra den matchen her ble. Spennende! Hadde jeg aldri forventet! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Dette er uutholdelig. Hvis vi taper poeng her vet jeg ikke hva jeg gjør. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Newcastle fortjener poeng Hadde offside-målet ikke vært annulert, hvem vet.. men da hadde det kanskje ikke blitt 3-4 rett etter. Umulig å si, men de ble snytt for ett mål der, det er det eneste jeg vet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Damn, Szczesny er pretty damn good. Klart den beste av "Keeper-trioen" deres. Endret 5. februar 2011 av tc47 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Nytt rødt kort på Arsenal. Griselag. Du trekker konklusjon før det er tilfelle? Griseposter Nei, jeg gjør faktisk ikke det. Sist gang jeg sjekket var Arsenal det laget med den styggeste statistikken i år. Morsomt når Arsenal er de første til å syte på lag som spiller stygt. [edit]Sjekket nå. Dere er nå passert av City og Wigan, så dere er det 3. styggestspillende laget i PL. Endret 5. februar 2011 av Geir M Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Newcastle fortjener poeng Newcastle fortjener poeng hvis de får poeng. Man fortjener ingenting i fotball med ønske og vilje. Skal man fortjene noe må man gjøre seg fortjent til det. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Nytt rødt kort på Arsenal. Griselag. Du trekker konklusjon før det er tilfelle? Griseposter Nei, jeg gjør faktisk ikke det. Sist gang jeg sjekket var Arsenal det laget med den styggeste statistikken i år. Morsomt når Arsenal er de første til å syte på lag som spiller stygt. Dere lever fortsatt på den myten der? 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Nytt rødt kort på Arsenal. Griselag. Du trekker konklusjon før det er tilfelle? Griseposter Nei, jeg gjør faktisk ikke det. Sist gang jeg sjekket var Arsenal det laget med den styggeste statistikken i år. Morsomt når Arsenal er de første til å syte på lag som spiller stygt. Dere lever fortsatt på den myten der? Lever fortsatt på fakta som vanlig, ja. Oppdaterte innlegget etter du siterte det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 5-4!!!!!!!! GO GO GO GO! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 HERREGUD!! IDIOT!!!! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 NEI?!?!?!?!?!?!?!?!?!? FAEN! Om dette blir 4-4, så dreper jeg noen! Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Helvete as kunne vært 4-4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå