Muggkaare Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Vi scorer 5 mål i andre og vinner 5-4. Da skal jeg runke på alle kameratene mine etterpå. Hardt, intenst og jævlig bløtt. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg sitter på en lokal pub og nyter en Newcastle Brown. Livet er herlig! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Vi scorer 5 mål i andre og vinner 5-4. Da skal jeg runke på alle kameratene mine etterpå. Hardt, intenst og jævlig bløtt. Like sannsynlig som at Arsenal kjøper Messi og Ronaldo til sommeren Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 FOR en omgang. Arshavin, Walcott, van Persie, Koscielny, Wilshere, Clichy ... alle har vært strålende. Gleder meg til å nyte resten av kampen! 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Vi scorer 5 mål i andre og vinner 5-4. Da skal jeg runke på alle kameratene mine etterpå. Hardt, intenst og jævlig bløtt. Like sannsynlig som at Arsenal kjøper Messi og Ronaldo til sommeren Skjedd merkeligere ting før. JEG VET VI VINNER DENNE! Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Arsenal har vært strålende, og Newcastle har vært totalt fraværende, om man ser bort ifra Tiote, Barton og til dels Jonas. Grusomt! Men vi skal ha for at vi er Best i offside. HAHAHAHAHA!!!! Fuckin' A! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Man kan ikke annet enn å runke til dette. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det Leon er best til, er å gå i offside. Aldri hørt om duden før heller. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Best er Premier Leagues dårligste spiss. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Såpass har jeg fattet. Håper han spiller hele kampen. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det Leon er best til, er å gå i offside. Aldri hørt om duden før heller. Scoret hattrick i sin første Premier Leaguestart noensinne mot West Ham. Ellers så har han bare spilt ræva, og har vært på transferlisten vår i noen mnd. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Regner med at det blir endringer i andreomgang. Ranger inn for Best, Løven dras opp på topp og Barton over på høyre. "Engasjementet og gutsen til Pardew er forbiledlig. Elsker når han klapper i hendene og sier "Come on lads" rolig for seg selv etter 0-4-målet. Hvor lenge syns Ashley dette er en morsom hobby?" Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Fantastisk mongo kommentarer. Forresten, Stig??? Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Kommentatorene er som alltid helt fantastiske. For en gjeng patetiske mongiser disse norske idiotene er. Endret 5. februar 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg sitter på en lokal pub og nyter en Newcastle Brown. Livet er herlig! Verdens beste øl! Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Newcastle gjør INGEN bytter. Hva faen!? 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg sitter på en lokal pub og nyter en Newcastle Brown. Livet er herlig! Verdens beste øl! Såklart. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Neei, DJ ut? Nå vinner Newcastle. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Huff. Håper virkelig at Djourou er klar igjen til Barca-kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå