Stefan_B Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Vi leder med 3 mål etter 20 minutter, men allikevel er vi langt fra trygge Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 HAR IKKE OOOOOOOOOORD Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Fantastisk spill og ikke minst innlegg fra Sagna!! Og RvP da Alltid på rett plass. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg føler med Newcastle supporterne. Sjeldent man blir rævkjørt så hardt som dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jaaa! Det er så nydelig! Lukter vi hattrick fra Robin !? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Vi leder med 3 mål etter 20 minutter, men allikevel er vi langt fra trygge Hva med 4 da? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Vi leder med 3 mål etter 20 minutter, men allikevel er vi langt fra trygge Hva med 4 da? Leder vi med fler mål enn det er igjen minutter så føler jeg meg trygg! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Vil se hattrick fra Rvp og Theo i dag, ellers er jeg faen ikke fornøyd. 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Publikum har fått nok Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 27 minutter -> Newcastlefansen drar hjem Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Producer filmer to stk som går, konklusjon; Newcastle-fansen drar hjem. 4 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Producer filmer to stk som går, konklusjon; Newcastle-fansen drar hjem. Åja, faen. Var det arsenal-fans kanskje? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Alle vet at Newcastlefansen består av 2-3 stk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Er nok ikke bare de to som tar turen hjemover de neste 60 minuttene Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Newcastle med 60% possession Godt stopperspill av Kos så langt i dag. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Leon Best kjører Adebayor stil i dag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Men visste at vi kom til å bli knust. Skader og skit ødelegger mye. Colo spiller selv om han er skadet, og det er fordi Steven Taylor ikke kan spille, og Perch og Campbell hadde vært enda verre. Midtbanen er grei nok, selv om jeg ville sett 5 på midten, men vi har ikke friske spillere til det. På topp har jo Ameobi brukket kjevebeinet, og det betyr at Best som har hatt en god kamp og resten griseræva (ikke kødd i det hele tatt, ikke engang i Championship hadde han en eneste middels god kamp). Løvenkrands scorer aldri, og har mistet farten som gjorde at han kunne være en trussel. Ranger som er på benken klarer ikke engang å score på åpent mål fra to meter som vi har sett før, så ja... han har potensiale, men viser det aldri. Herlige saker. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Best er jo for faen en vandrende offside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå