Muggkaare Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ja, Colo spiller likevel! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Szczesny Sagna Djourou Koscielny Clichy Diaby Wilshere Fabregas Walcott Van Persie Arshavin Benk: Rosicky Squillaci Almunia Chamakh Eboue Gibbs Bendtner. Nice lag det der. Bra at Arshavin får sjansen etter flott innhopp mot Everton. Litt mer skeptisk til Walcott. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hvem skulle vært der i stedet for? Rosicky/Eboué/Bendtner? Walcott er et bedre alternativ utpå vingen enn alle disse, spør du meg. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Hvem skulle vært der i stedet for? Rosicky/Eboué/Bendtner? Walcott er et bedre alternativ utpå vingen enn alle disse, spør du meg. Bendtner er vel det eneste andre realistiske alternativet. Walcott har variert veldig. Han er ikke spesielt god mot lag som forsvarer seg med 10 mann bak ballen til enhver tid fordi han ikke får noe særlig med rom. Får se hva han får til i dag mot et Newcastle som helt sikkert har lyst til å ta 3 poeng. Det kan potensielt etterlate seg rom for Walcott å løpe i. Fyren i studio påstår at vi nesten hentet Shay Given i januarvinduet. Que? Endret 5. februar 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Wojciech i sin flotte rosa keeperdrakt! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 AHAHAHAHAH BENBJO, TA EN BOLLE. 1 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Szczesny Sagna Djourou Koscielny Clichy Diaby Wilshere Fabregas Walcott Van Persie Arshavin Benk: Rosicky Squillaci Almunia Chamakh Eboue Gibbs Bendtner. Nice lag det der. Bra at Arshavin får sjansen etter flott innhopp mot Everton. Litt mer skeptisk til Walcott. Apropo Walcott..... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Hva var det du sa, Benbjo? :D Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hvem skulle vært der i stedet for? Rosicky/Eboué/Bendtner? Walcott er et bedre alternativ utpå vingen enn alle disse, spør du meg. Bendtner er vel det eneste andre realistiske alternativet. Walcott har variert veldig. Han er ikke spesielt god mot lag som forsvarer seg med 10 mann bak ballen til enhver tid fordi han ikke får noe særlig med rom. Får se hva han får til i dag mot et Newcastle som helt sikkert har lyst til å ta 3 poeng. Det kan potensielt etterlate seg rom for Walcott å løpe i. Fyren i studio påstår at vi nesten hentet Shay Given i januarvinduet. Que? Hva sier du om Walcott nå? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 LOL! Walcott, 40 sekunder. Win Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Assist av min kvite russer, også. AHAHAHAAHA!! ::D:D Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) JAHAHAHAHHAHAHA DJOROU Første Arsenalmålet hans!!!!! Shava med 2 assists på 2 minutter? Oppsummerer sesongen hans! Endret 5. februar 2011 av iRoman Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 JAAAAAAAAA!! DJOUROU! SITT FØRSTE ARSENAL MÅL!! FY FAEN SÅ HERLIG!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Lol. 2 mål på 3min? fett. Like greit å avslutte kampen nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 JAAAAA, HAHA. Så jævlig bra !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå