Urmaker Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg legger ikke skyld på dommeren i for resultatet, helthetlig sett. Men i situasjonen der Szceczny fikk gult kort, der var faktisk ballen Arsenal sin. Så Newcastle-spillerne skulle egentlig drite langt i å dra ballen ut av hendene hans, og slenge han ned etter nakken! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Etter å ha roet meg etter gårdsdagen synes jeg å legge skyld på dommeren blir feil. Jo, det var noen kontroversielle avgjørelser, som også ble utslagsgivende, men helhetlig er dette først og fremst en kollektiv svikt av Arsenal. Vi snakker om fire mål her. Da er det noe alvorlig galt som har skjedd defensivt i laget vårt, uavhengig av dømmingen. Dette er et problem vi har sett så mange ganger tidligere, og ser ut som en forbannelse som ikke vil gi slipp. Disse kampene koster oss muligens tittelen i år, og er et problem Wenger må rette opp i med rask virkning. Med all synsing til side, er faktum at vi faktisk tok ett poeng innpå serieleder United og har et litt bedre utgangspunkt poengmessig enn før denne runden. Kan bli spennende dette her... 1 Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 2 mål kom på straffer - vil ikke si at det er svikt av Arsneal med tanke på at begge var latterlig billige. Best sitt mål var dårlig forsvarsspill, mens langskuddet var rent lykketreff. 10 mot 12 mann hele andre omgang. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Siste straffen var billig, men så fekk NUFC og feilaktig annulert eit mål. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hva med det feilaktig annulerte målet i forkant av andre straffa? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Dowd skal langt ifra ha hele skylda, men han skal få litt. Vi spilte ræv i andreomgang, men Dowd hjalp ikke til en halvplass. Håper bare gutta kan bruke Utd tapet, og denne kampen som motivasjon framover. For det trenger vi virkelig med Squidden i midtforsvaret! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Kven skulle tru at Arsenal tok innpå United med uavgjort mot Newcastle når United møtte Wolves. Liverpool og Tottenham som kom best ut av denne runden. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hva med det feilaktig annulerte målet i forkant av andre straffa? +1 situasjon der dommerteamet sviktet på lørdag. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det er en grunn til at Newcastle fikk presse slik de gjorde, som igjen førte til straffesituasjoner og målsjanser. Det er dette jeg kaller en svikt av hele laget. I tillegg til et korrekt rødt kort til diaby, og den mest uinspirerte Arsenalgjengen jeg har sett til nå, synes jeg dette først og fremst er Arsenal kritikkverdig og ikke kun dommerstaben. 1 Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Stemmer at det var 10 mot 12 mann, da Toon Army i stor grad hjalp til. Dommerstaben gjør selvsagt en del feil, men i denne kampen går de opp i opp slik at det blir latterlig å gi de skylden for tap. Forøvrig så ser begge straffene soleklare ut fra dommer sitt ståsted, selv om jeg er enig i at straffe nr. 2 er meget billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå