-Lasse Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Bortsett fra ett feilannullert mål, har du noen innspill? Endret 5. februar 2011 av -Lasse Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Bortsett fra ett feilannullert mål, har du noen innspill? Bortsett fra en billig straffe har du noen innspill? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Kan komme med eit par om du vil. Barton som fekk vere på bana heile kampen. Begge straffesparka (det siste er ganske enkelt ikkje-eksisterande). Frisparket som førte til 4-4. Men, det har ikkje noko å sei. Kampen er ferdig, og eg kjem til å vere forbanna til neste år. Endret 5. februar 2011 av TomWhittaker 1 Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Kan komme med eit par om du vil. Barton som fekk vere på bana heile kampen. Begge straffesparka (det siste er ganske enkelt ikkje-eksisterande). Frisparket som førte til 4-4. Men, det har ikkje noko å sei. Kampen er ferdig, og eg kjem til å vere forbanna til neste år. Som jeg sa skal Barton ha kort skal Arsenal spilleren ha kort. Første straffesparket er greit. Så en straffe som ikke skulle blitt blåst for. Den verste er jo Offsiden. De blir jo tatt ifrå et mål. Men nok dommerklager. Det jevner seg faktisk ut etter en sesong. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det morsome her er jo hvordan Arsenal-fansen mener at BARTON filmer på straffedømmingA, selv om det var Best OG Williamson som skaffe straffene. FY FAEN SÅ FUCKINGS BUTTHURT Arsenal fansen er. Snakker vi Premier Leagues desidert dårligste, tamste og mest patetiske fans? Hahaha, ler meg ihjel! Newcastle eide andreomgangen. Begynn å grin, fuckers! 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det vag skilt når vi vant 1-0 og. Jeg er full. Bra.kveld 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 hohoho, plastikksupporterne er sinte. Du ser da relativt glad ut? At du virkelig ikke eier selvinnsikt nok til og kommentere noe annet enn dette. Du holder med Chelsea, og den eneste gangen det passer at du bruker ordet plastikksupporter er når du snakker om deg og dine egne. Hjelper og lite at du har holdt med Chelsea siden før russer'n kom, for du har vist her inne før at du klart embracer fyren. Det morsome her er jo hvordan Arsenal-fansen mener at BARTON filmer på straffedømmingA, selv om det var Best OG Williamson som skaffe straffene. FY FAEN SÅ FUCKINGS BUTTHURT Arsenal fansen er. Snakker vi Premier Leagues desidert dårligste, tamste og mest patetiske fans? Hahaha, ler meg ihjel! Newcastle eide andreomgangen. Begynn å grin, fuckers! Kom tilbake når du er gammel nok til å være på internett, lesebriller er også anbefalt. Når det gjelder kampen; dritt. Newcastle har dog flaks, begge straffene er utrolig generøse, og jeg vil påstå at den første aldri hadde kommet i en situasjon der et lag ikke skal ha 100% kontroll, og den andre er bare Dowd som ikke liker Arsenal. For det er no fuckings way den der ser ut som straffe, aldri i livet. Det går faen ikke an. Også gåller Tiote sitt livs mål. Sinnsykt gøy i en pub full av United supporters da. Endte opp med en knust Desire skjerm og en bar regning som jeg helst vil slippe og betale. Nerver hadde jeg heller ikke, så jeg droppa andreomgangen av United kampen. Og nå ble jeg massivt cockblocka på tidenes klare kvinnfolk av en jævel som klarte å spy på henne så hun gikk hjem. FITTEKVELD! 2 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Du ser da relativt glad ut? At du virkelig ikke eier selvinnsikt nok til og kommentere noe annet enn dette. Du holder med Chelsea, og den eneste gangen det passer at du bruker ordet plastikksupporter er når du snakker om deg og dine egne. Hjelper og lite at du har holdt med Chelsea siden før russer'n kom, for du har vist her inne før at du klart embracer fyren. Jeg og mine egne? Jeg kjenner kun Chelsea-supportere som fikk sin første drakt da Chelsea spilte i Football League first division. "Russern" reddet Chelsea fra økonomisk ruin i en periode hvor klubben gjorde det godt sportslig. Jeg hadde lyst til at Chelsea skulle ende opp som FC Lyn Oslo. Hvis det gjør meg til en plastikksupporter, så er det en ok distinksjon som jeg bærer med stolthet. Du får heller rette søkelyset på "dine egne" som vil at egne spillere skal begå selvmord, samt kaste Wenger på dør. Lenke til kommentar
Populært innlegg Old Game Skrevet 6. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. februar 2011 Du har alltid fremstått som en deltidssupporter av rang, Lars P og det har ingenting med laget du støtter å gjøre. Tar fans som lar seg rive med i i kampens hete og har sine mindre stolte øyeblikk i affekt som følge av sin dedikasjon over følelsesløse carebears any day. Du tegner et glanspapir av deg selv, som vanlig (hobby?) men jeg setter huset mitt på at du ikke lar det påvirke nevneverdig når Chelsea gjør det dårlig. Litt surmul i et par minutter kanskje, før du finner på noe annet å gjøre og glemmer fotballen helt. Skulle tro du var i slekt med kloffsk legger på en "no offence" 10 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har ikke orket å snakke om kampen noe før nå. Knust, rett og slett. Har sikkert blitt diskutert tidligere, men hvorfor får ikke Nolan rødt når han river tec i bakken? Hvorfor er det noe anderledes enn Diaby sitt? Bare fordi Diaby gjorde to ting? Det var Arsenal sin ball, og Nolan har ingenting med å kokke ballen ifra oss. Phil Dowd er en cunt, rett og slett. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Mulig jeg tar feil nå, men er vel forskjell på hva handlingen kommer av. I Nolan sitt tilfelle så er det en framprovisert handling, og begge får gult kort. Mens Diaby tar tak i Barton uprovisert, i tillegg til at han også skubber Nolan. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Nolan-situasjonen er gult kort, Diaby er rødt. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Nolan-situasjonen er gult kort, Diaby er rødt. Totally agreeing! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Mulig jeg tar feil nå, men er vel forskjell på hva handlingen kommer av. I Nolan sitt tilfelle så er det en framprovisert handling, og begge får gult kort. Mens Diaby tar tak i Barton uprovisert, i tillegg til at han også skubber Nolan. Diaby gjør ikke det helt uprovosert, hvis du så taklingen til Barton så var ikke det en pen takling. Hvis han ikke hadde hatt foten på ballen var det nok han som måtte gå i dusjen istedenfor Diaby. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Barton skal prise seg lykkelig for at Diaby har gummibein. Fantastisk at ikke beinet brakk tvers av. Diaby<3 Endret 6. februar 2011 av Voojagig 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Barton skal prise seg lykkelig for at Diaby har gummibein. Fantastisk at ikke beinet brakk tvers av. Diaby<3 Ja, det var på god vei å knekke, men fortsatt helt unødvendig å reagere slik. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det er lett for oss å si. Hadde sikkert reagert på samme måten selv. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg hadde slått han ned, så han hadde brukket kjevebeinet eller no! Veldig unødvendig av Barton også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå