atwater Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Wenger ut. Squillaci, Koscielny og Rosicky ut på free transfer. Kjøp et par spillere med baller og guts (ala Barton). Bli et ordentlig fotballag og ikke en total og udiskutabel VITS. Kast de heller i søpla, ingen som vil ha søppel anyways! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 hohoho, plastikksupporterne er sinte. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg er pen, og Newcastle overrasket stort, og var knallbra i andreomgang. BARTON og TIOTE! Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Arsenalsuporter wrote: "Samtidig så bommet han med å blåse offside på Leon Best sitt første mål, men de latterligste avgjørelsene er først en billig straffe, deretter enda en billig straffe og det at han ikke gir Kevin Nolan minst et gult kort etter kaster Szczesny i bakken er latterlig. Jeg lukter korrupsjon av dommerstaben. Det gjorde jeg i 07/08 sesongen også." HAHAHAHAHA!!!! Ler meg ihjel! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 hohoho, plastikksupporterne er sinte. Hvorfor da? Chelsea spiller vel ikke før i morgen. 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Kan forstå at Arsenal-supporterne føler seg snytt ikveld men herregud så morsomt dette var Opp med humøret gooners, dere er fortsatt med og kjemper om 5 titler. edit: og grattis til Newcastle-gutta - herlig lag! Endret 5. februar 2011 av Solaar Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 For en strålende dag! Har akkurat lest gjennom hele tråden, og det anbefales. Er meget god underholdning, dog ikke like god som andreomgang av selve kampen. Tror det må være de mest deilige poengene vi har fått, og i tillegg er det fullt fortjent! 1 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Opp med humøret gooners, dere er fortsatt med og kjemper om 5 titler. Kun på papiret. I praksis er det ein. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ja slik er det, men det er ikke mange lag som kjemper ærlig lenger og dere er et avde, det fortjener dere respekt for. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Vi scorer 5 mål i andre og vinner 5-4. Da skal jeg runke på alle kameratene mine etterpå. Hardt, intenst og jævlig bløtt. Fy faen, det var veldig nære! Det var da spot on. Ubrukelige linjedommer. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Wenger ut. Dette mener du ikke. 1 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Football is coming home! Hold veddemålene deres, nå. 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det skulle vel også være 10 mot 10 etter det første straffesparket, jeg ser ingen grunn til å ikke gi Nolan rødt kort også. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Vi fikk litt panikk på 4-1. Jeg så ikke utvisningen skikkelig, men Barton burde også ha blitt sendt av banen. Morsom denne Wenger. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det skulle vel også være 10 mot 10 etter det første straffesparket, jeg ser ingen grunn til å ikke gi Nolan rødt kort også. Haha, skal Nolan få rødt kort fordi Szczęsny kaster seg som ei gammel dame på glattisen? 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Det skulle vel også være 10 mot 10 etter det første straffesparket, jeg ser ingen grunn til å ikke gi Nolan rødt kort også. Haha, skal Nolan få rødt kort fordi Szczęsny kaster seg som ei gammel dame på glattisen? Prøver du å provosere? For alt du oppnår er å fremstå som en fjott. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Nei, det eneste jeg gjør er å skrive mine meninger angående situasjonen som Nyrili snakket om. Den rette avgjørelsen hadde nok vært å gitt begge involverte gult kort. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Se her. Nolan tar armen rundt nakken på Szczesny og slenger ham i bakken. Soleklart kort. Tro meg, Wojciech er ikke typen til å filme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå