Geir M Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ingen seier på noen av lagene. Jeg tror vi alle kan være enige om at i dag var det fotballen som seiret. Det tror jeg vi alle er samstemte om. HAHAHHAHAHA Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Fy faen. Jeg spurte midt inni tråden og 4 mål holdt, og det gjorde det faen meg ikke. Skam deg Diaby. Vi taper 2 poeng på grunn av deg. Idiot. Uansett utrolig svakt av resten av gjengen også, men Diaby får stå for de 2 poengene idag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Crazy.. det var jo helt utrolig. Torstein: Er vel greit siden Best scorte et mål som ble annulert da? At de fikk en jævlig billig straffe? Men anyway, FOR en kamp. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Newcastle er helt patetiske. Det verste er at Arsenal ikke spiller spesielt godt i dag heller. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 For det første: alt er Diabys feil. Helt utrolig at vi driter så jævlig på draget. For det andre: gratulerer til Newcastle med en fantastisk andreomgang. Helt utrolig fighting spirit. For det tredje: dommeren er møkk i dag, men poengtapet kan ikke skyldes på ham. Best fikk et onsidemål annulert, og de fikk en feilaktig straffe. Ok, hadde de ikke fått straffe, tror jeg at de hadde klart 4-4 allikevel. De ville det bare mer og hadde hjemmepublikumet bak seg hele tiden. Szczesny var god i dag, alle andre kan dra hjem i skam, og det inkluderer dommeren. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Vi scorer 5 mål i andre og vinner 5-4. Da skal jeg runke på alle kameratene mine etterpå. Hardt, intenst og jævlig bløtt. Fy faen, det var veldig nære! For en kamp! Ler av Arsenal. Hvordan er det mulig å være så tragiske? Fantastisk opphenting av Newcastle. Andreomgangen er noe av det sykeste jeg har sett hele sesongen! 2 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Crazy.. det var jo helt utrolig. Torstein: Er vel greit siden Best scorte et mål som ble annulert da? At de fikk en jævlig billig straffe? Er vel greit "moralsk" sett, men når vi først er så heldige at det målet blir avblåst for offside, så er det ekstra kjipt at han blåser straffe når det absolutt ikke er det. Dette må du skjønne. Føler meg helt crap nå. Skal gå meg en laaaaaaaang tur nå. Diaby kan dra til helvete. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Æsj dette skulle vært 5-4 lett. Newcastle viser igjen at de står på sammen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Alsaker omtaler det som det merkeligste og en av de størte opplevelsene han har hatt som kommentator.Og det er første gang i PL at et lag gir fra seg en 4 måls ledelse. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det er morsomt hvordan Diaby går på Nolan etter og ha tatt Barton. Det var det som ødelag for Arsenal. Synes synd på Arsenal-fansen, men etter å ha vært så tøffe i trynet i førsteomgang og pause så synes jeg det her er enda deiligere! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg er sjokkert. Dowd og Diaby kan dø. Kudos til castle for syk spirit. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Er ganske typisk at noen får et slikt drømmetreff i den STØRSTE situasjonen av sesongen når han ikke har scoret mål en gang før, mot et topp 4 lag. Gotta love it. Classic! 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Typisk FM treff. DJ er kjent med de. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Vi er et lag med drittunger. Selg Fabregas og bygg en ny stamme med spillere som ikke har mentalitet som suicidale fjortizjenter. Flau av å være supporter idag. Phil Dowd er avskum. Herremann for en feit inkompetent idiot. Kvalme horeunge. Fitte. Helga er ødelagt. SATAN. HÆLLLLVWETTE Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg, bruttern og en kamerat skal på byen etterpå. Vi er alle Newcastlesupportere. Blir BRA! Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Faen, det blir fest i dag, Ginecólogo Necrolamedor. Det her skal feires så dødelig hardt! Og, Barton og Tiote var ENORME i dag. De eneste Newcastle-spillerne som prøvde noe i første, og de beste i andre. Ville typer! Og gud så deilig at Tiote får sitt første mål. For et NYDELIG mål! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Vi scorer 5 mål i andre og vinner 5-4. Da skal jeg runke på alle kameratene mine etterpå. Hardt, intenst og jævlig bløtt. You're welcome, son. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Horelaget United får gullet i fanget fra inkompetente feite hobbydommere. Tragisk. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Bedre reklame for Premier League finner du neppe. Helt vanvittig. Jævlig fortjent også. Skjønner ikke hvordan Arsenal skal vinne titler med sånt forsvarspill, og jeg skjønner heller ikke hvorfor Wenger ikke viste signaler til omverdenen og hentet Samba eller en annen stor og sterk stopper for å vise at Arsenal skal vinne noe, for dere har faktisk muligheter i både FAC, ligacup, PL og CL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå