-Lasse Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFYYYYYYYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN. BRENNNNN Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) For et treff av Tiote... Første målet han scorer... helt crazy. Endret 5. februar 2011 av tc47 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) fuck you diaby Endret 5. februar 2011 av Torstein Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Seier for fotballen det her. Gøy å se at klubber som ikke pådrar seg røde kort i hytt og gevær kan ta poeng mot griselag som Arsenal!!!!!!!!!!!!!! KANON!!!!! Endret 5. februar 2011 av Geir M 5 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Årets beste 1. omgang, årets verste 2. omgang. Herregud. Dette er bare tragisk. Diaby, jeg kommer aldri til å tilgi deg. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Typisk at det blir et drømmetreff her. Dette måtte jo bare skje etter at Downs Dowd blåste straffe på 2-4.. Det blir 5-4 til Newcastle og vi kjøper Messi og Ronaldo til sommeren.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 JEG ELSKER LIVET MITT! 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hahaha. Så jævla teit! Typisk United-flaks. 2 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Lurer på hvordan de supporterne som stakk fra kampen føler seg nå. Endret 5. februar 2011 av Geir M Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Lurer på hvordan de supporterne som stakk fra kampen føler seg nå. Kom sikkert tilbake iløpet av 2. omgang, stadion ligger midt i byn og greier. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Seriøst, sesongens råeste kamp. Det mener jeg. Fy faen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Vel, jeg har aldri vært så forbanna som jeg er nå, men jeg skal drite i å skrive hundre utropstegn og bruke masse smileys osv. Phil Dowd er tidenes værste dommer og burde vært hengt. Finn ut hvor han bor, for jeg skal kaldkvele jævelen. Hvordan han kunne dømme straffe på den andre situasjonen, er for meg ubegripelig. Håper han aldri dømmer en fotballkamp igjen. Edit: og, jeg glemte en ting: Fuck off. Endret 5. februar 2011 av Torstein Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Dette er det flaueste jeg har opplevd i min tid som Arsenal-supporter. Har virkelig ikke ord. Dette er så utrolig tragisk. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 NÅ er jeg glad nå. Fy faen! Førsteomgangen vil jeg ikke tenke på, men andreomgangen? FY FAEN!!!! Årets PL-match, LETT! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Vel, jeg har aldri vært så forbanna som jeg er nå, men jeg skal drite i å skrive hundre utropstegn og bruke masse smileys osv. Phil Dowd er tidenes værste dommer og burde vært hengt. Finn ut hvor han bor, for jeg skal kaldkvele jævelen. Hvordan han kunne dømme straffe på den andre situasjonen, er for meg ubegripelig. Håper han aldri dømmer en fotballkamp igjen. Dere bør heller prise dere lykkelige over det faktumet at linjedommeren tok seieren fra Newcastle. Arsenal var heldige i dag. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå