ik2500k Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noen som har peiling når AM3+ Hovedkort kommer? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) samt at neste generasjons CPUer fra AMD (Bulldozer) skal være bakoverkompatibelt med AM3-sokkelen. Det er nettopp dette de ikke er. AM3+ prosessore er ikke bakoverkompatible med AM3 hovedkort. F***! Du har rett. Ser jeg rett og slett har lest feil da jeg googlet dette @ik2500k: Ser ut til at AMD 9-serie chipset får lansering 2. kvartal i år: http://www.nordichardware.com/news/69-cpu--chipset/41735-amd-preparing-9-series-chipsets-for-am3.html Endret 7. februar 2011 av Hugo_Hardnuts Lenke til kommentar
Athey Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Derimot er P67 og H67 brikkesettene kompitable med Ivy Bridge prosessorer Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Da er oppsettet satt opp, og endelig en rask og deilig PC igjen. Kommer sikkert til å angre på at jeg ikke ventet på Sandy, men det får bare gå. Jeg er fornøyd med dette! Hovedkortet var deilig og hadde en fet look forresten, og vannkjølinga fra Corsair var en glede å montere. Dreiv mye med vannkjøling før, deriblant lagde mine egne blokker, men deilig at det har blitt litt lettere med åra! C300 målte jeg til 340/70 lese og skrivehastighet. Vanvittig lesehastighet, men syntes ikke skrivehastigheten var så bra. Min WD Green 2TB skrev på rundt 100, så her må det være forbedringspotensiale på SSD? Endret 9. februar 2011 av AnaXyd Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 skrive hastigheten er ikke større på den SSDen du har der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå