xantarion Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hei, hei! Søkte litt rundt, men fant ikke noe svar på spørsmålet i eksisterende tråder.. I kjellerstue står spillpc'n min, i stua har jeg en crappy laptop. Kan PC'n i stua få servert bilde fra spillpc'n via nettverket (tastetrykk skal jeg klare å få til via trådløst tastetur og mus) i god nok hastighet til at det blir akseptablet for å spille? Altså: 1. Spillet kjører på spill-PC i kjeller 2. Laptop i etasjen over viser skjermbildet fra spill-PC'n via nettverket. 3. Tastetrykk og mus går direkte til spill-PC via trådløst tast/mus. Finnes det et program som kan gjøre dette? Lenke til kommentar
Slesko Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Bump, dette lurer jeg også litt på :0 ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Finnes ingenting som kan streame video direkte. Ingen skjermkort som har en slik mulighet heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Finnes ingenting som kan streame video direkte fra en PC til en annen. Ingen skjermkort som har en slik mulighet heller. Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Noen som har testet http://www.streammygame.com ? Glem det, søkte på streammygame her -> nok av kommentarer rundt det. Oppsummert: det er noe drit! Endret 5. februar 2011 av xantarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå