Gå til innhold

2 Player split screen ps3 spill

Znaky

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg og min samboer tenkte vi skulle kjøpe 2 player spill i dag som vi kunne spille i kveld. Men hvilke spill er gøy/kult?

Vet ikke helt hvilken sjanger, hun er glad i arkade bilspill og skytespill, jeg er ikke så glad i skytespill, men det er greit. RPG syns vi begge er gøy. Plattform, kanskje.

Noen som kan hjelpe? Helst slik at vi går framover i spillet i 2 player og ikke bare mot hverandre 2 player.

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg og min samboer tenkte vi skulle kjøpe 2 player spill i dag som vi kunne spille i kveld. Men hvilke spill er gøy/kult?

Vet ikke helt hvilken sjanger, hun er glad i arkade bilspill og skytespill, jeg er ikke så glad i skytespill, men det er greit. RPG syns vi begge er gøy. Plattform, kanskje.

Noen som kan hjelpe? Helst slik at vi går framover i spillet i 2 player og ikke bare mot hverandre 2 player.

Takk

Hvis dere liker litt fantasi og litt sånne spill, så kan jeg foreslå "Little Big Planet 2". Litt av et fantasi spill, og det går på 2 player. (Kanskje litterane barnsligdt da, men... Det er jo 3 års grense :p)

Lenke til kommentar

Er egentlig ikke så mange split-screen spill som er så bra, synes jeg.. Men det er en del gode "same-screen" flerspillere..

-flOw. Det er bra i single-player, men måten kameraet kryper rundt er veldig fin.. spesiellt på en 1080p skjerm.. Organismene får forskjellige farger, slike ting. Opptil tre spillere samtidig.

08b133c34eed0857bf9e0d5f520a24dd.jpg

-Pixeljunk Shooter. Ekstremt artig "fysikk-basert" spill. Q-games har herjet noe inderlig med kodingen her, og det ser konge ut. 2 player same-screen. (Det går an å ta opp video mens du spiller - som du kan redigere i video-editoren på ps3en etterpå.

-Katamari forever. Split-screen vs., og samme-skjerm samarbeidsrulling. Konge-spill.

http://www.youtube.com/watch?v=TgTwP5dTSck

-Super Stardust HD. Verdens nest beste spill - har samme-skjerm co-op, custom skip, sånne ting. Tror at multiplayer modusen må kjøpes separat.. husker ikke helt.. men jo mer støtte til Housemarque (og musikken til Ari Pulkkinen), jo bedre. Har også 3d, i 60 fps, og alle slags pr ting.

-Dead Nation. Housemarque igjen. Zombie skyting med klasse... ok.. kanskje ikke. Men det har same-screen co-op.

-Trine. (Musikk av Ari Pulkkinen, forresten) fint samma-skjerm co-op spill.

-Final Fight, etc.. var en emulator release med skikkelig ubrukelig drm for en stund siden. Men emulatoren det er basert på er veldig bra laget, og introduserer online co-op på side-scrollende fightespill. Har offline co-op fra før, osv.

-High Velocity Bowling? hot-seat multiplayer.

-The Fight. :D Kongle split-screen mode, hvis du har fire move-dild.. move-kontrollere.

Ellers er det sports-spillene til Move..

og...

-Tumble! Tidenes beste spill... ca. To move-kontrollere, bygg på samme skjerm.

-Wipeout HD. Split-screen (60/2=30fps).

-Gt5. Split-screen (60/2=30fps).

-Eat Them! Samma-skjerm co-op for fire monster.

-Castle Crashers. Av konseptet fra Newgrounds. Tre spillere på samme skjerm.

-Scott Pilgrim vs. the World. Ikke forferdelig ulikt ^. Samme skjerm beat-em up.

---

Men anbefaler Tumble, flOw, Katamari Forever og Pixeljunk Shooter. Definitivt det beste Sony har å by på i kategorien (frem til Rust Buccaneers kommer ut :p ).

Endret av nipsen
Lenke til kommentar

Motorstorm: Pacific Rift er vell kanskje det dere vil like best hvis dere liker split screen arcade racer, Motorstorm: Apocalypse som kommer snart ser helt vanvittig ut. :)

Warhawk er også ofte en slager på splitscreen..

Av rollespill, så er det ganske lite split-screen ute å går.

Untold Legends: Dark Kingdom er ett lignende PS2-versjonen av Baldurs Gate, med drop-in/out multiplayer OK hvis du er flere, veldig kjedelig alene.

Regner med at Dungeon Siege 3 som kommer er splitscreen, vet ihvertfall at det er coop.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...