Znaky Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hei, Jeg og min samboer tenkte vi skulle kjøpe 2 player spill i dag som vi kunne spille i kveld. Men hvilke spill er gøy/kult? Vet ikke helt hvilken sjanger, hun er glad i arkade bilspill og skytespill, jeg er ikke så glad i skytespill, men det er greit. RPG syns vi begge er gøy. Plattform, kanskje. Noen som kan hjelpe? Helst slik at vi går framover i spillet i 2 player og ikke bare mot hverandre 2 player. Takk Lenke til kommentar
marcus_1999 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hei, Jeg og min samboer tenkte vi skulle kjøpe 2 player spill i dag som vi kunne spille i kveld. Men hvilke spill er gøy/kult? Vet ikke helt hvilken sjanger, hun er glad i arkade bilspill og skytespill, jeg er ikke så glad i skytespill, men det er greit. RPG syns vi begge er gøy. Plattform, kanskje. Noen som kan hjelpe? Helst slik at vi går framover i spillet i 2 player og ikke bare mot hverandre 2 player. Takk Hvis dere liker litt fantasi og litt sånne spill, så kan jeg foreslå "Little Big Planet 2". Litt av et fantasi spill, og det går på 2 player. (Kanskje litterane barnsligdt da, men... Det er jo 3 års grense ) Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Liste over co-op mode. Vil si Black ops har ganske kult splitscreen online del. Man går riktignok ikke "fremover" og runder spillet, men man er allefall på lag med den som sitter ved siden av deg (hender av og til dere spliter dere og spiller på andres lag, men det er sjelden det skjer) Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Er egentlig ikke så mange split-screen spill som er så bra, synes jeg.. Men det er en del gode "same-screen" flerspillere.. -flOw. Det er bra i single-player, men måten kameraet kryper rundt er veldig fin.. spesiellt på en 1080p skjerm.. Organismene får forskjellige farger, slike ting. Opptil tre spillere samtidig. -Pixeljunk Shooter. Ekstremt artig "fysikk-basert" spill. Q-games har herjet noe inderlig med kodingen her, og det ser konge ut. 2 player same-screen. (Det går an å ta opp video mens du spiller - som du kan redigere i video-editoren på ps3en etterpå. -Katamari forever. Split-screen vs., og samme-skjerm samarbeidsrulling. Konge-spill. http://www.youtube.com/watch?v=TgTwP5dTSck -Super Stardust HD. Verdens nest beste spill - har samme-skjerm co-op, custom skip, sånne ting. Tror at multiplayer modusen må kjøpes separat.. husker ikke helt.. men jo mer støtte til Housemarque (og musikken til Ari Pulkkinen), jo bedre. Har også 3d, i 60 fps, og alle slags pr ting. -Dead Nation. Housemarque igjen. Zombie skyting med klasse... ok.. kanskje ikke. Men det har same-screen co-op. -Trine. (Musikk av Ari Pulkkinen, forresten) fint samma-skjerm co-op spill. -Final Fight, etc.. var en emulator release med skikkelig ubrukelig drm for en stund siden. Men emulatoren det er basert på er veldig bra laget, og introduserer online co-op på side-scrollende fightespill. Har offline co-op fra før, osv. -High Velocity Bowling? hot-seat multiplayer. -The Fight. Kongle split-screen mode, hvis du har fire move-dild.. move-kontrollere. Ellers er det sports-spillene til Move.. og... -Tumble! Tidenes beste spill... ca. To move-kontrollere, bygg på samme skjerm. -Wipeout HD. Split-screen (60/2=30fps). -Gt5. Split-screen (60/2=30fps). -Eat Them! Samma-skjerm co-op for fire monster. -Castle Crashers. Av konseptet fra Newgrounds. Tre spillere på samme skjerm. -Scott Pilgrim vs. the World. Ikke forferdelig ulikt ^. Samme skjerm beat-em up. --- Men anbefaler Tumble, flOw, Katamari Forever og Pixeljunk Shooter. Definitivt det beste Sony har å by på i kategorien (frem til Rust Buccaneers kommer ut ). Endret 5. februar 2011 av nipsen Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Motorstorm: Pacific Rift er vell kanskje det dere vil like best hvis dere liker split screen arcade racer, Motorstorm: Apocalypse som kommer snart ser helt vanvittig ut. Warhawk er også ofte en slager på splitscreen.. Av rollespill, så er det ganske lite split-screen ute å går. Untold Legends: Dark Kingdom er ett lignende PS2-versjonen av Baldurs Gate, med drop-in/out multiplayer OK hvis du er flere, veldig kjedelig alene. Regner med at Dungeon Siege 3 som kommer er splitscreen, vet ihvertfall at det er coop. Endret 5. februar 2011 av KongRudi Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Call of duty black ops har 2 player på online:) Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 FFIX, seriøst, det går co-op i kampene, dog ikke når man går rundt da, men er et spill som er verdt å prøve viss man ikke har prøvd det før, og liker RPG Dette er ikke et PS3 spill, men ett PS1 spill man kan kjøpe på PSN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå