Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av Bærbar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. skal være kraftig nok den..

Er den Win7en til denne maskinen?Win7H som følger med holder i lange baner til vanlig bruk.

Det er ingen ledige minne plasser i maskinen så du må kjøpe en 4GB brikke og bytte ut den ene visst du vil ha mer ram.

Har du råd bytt til denne.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=590488.

Men 14 skjerm til Photoshop og Sketchup er ikke det aller beste..Jo større jo bedre...

Endret av taz
Lenke til kommentar

Ja. skal være kraftig nok den..

Er den Win7en til denne maskinen?Win7H som følger med holder i lange baner til vanlig bruk.

Det er ingen ledige minne plasser i maskinen så du må kjøpe en 4GB brikke og bytte ut den ene visst du vil ha mer ram.

Har du råd bytt til denne.

http://www.komplett....spx?sku=590488.

Men 14 skjerm til Photoshop og Sketchup er ikke det aller beste..Jo større jo bedre...

Høres bra ut, men i mangel på en bedre formulering; vil den trenge "all ytelsen" for å kjøre PS/Sketchup uten "heng", eller er det "litt å gå på"...? Finnes det en alternativ QuadCore laptop som ikke er veeeeldig mye dyrere?

Takk for tips godt på RAM og SSD. Valg av denne 14" grunner i behov for en mer portabel maskin med god batteritid.

Når maskinen ikke er rundtforbi så er den koblet opp mot en 24" ekstern skjerm.

Grunnen til valg av Win7 Pro er fordi jeg ønsker full funksjonalitet for oppkobling mot eksternt skrivebord/andre maskiner,

har jeg tenkt feil her, finnes det et bedre alternativ ?

Endret av iRobot
Lenke til kommentar

Logmein free sammen med dropbox(for overføring av filer) funker utmerket for meg,men vet ikke hvilke krav du stiller..

Fungerer veldig bra og er gratis..

Innstalerer logmein på maskinene som jeg fixer til venner av meg og viser du hvordan di deaktiverer/aktiverer logmein til den gangen di trenger hjelp med noe..

Endret av taz
Lenke til kommentar

Logmein free sammen med dropbox(for overføring av filer) funker utmerket for meg,men vet ikke hvilke krav du stiller..

Fungerer veldig bra og er gratis..

Innstalerer logmein på maskinene som jeg fixer til venner av meg og viser du hvordan di deaktiverer/aktiverer logmein til den gangen di trenger hjelp med noe..

Logmein så pent ut det, ligner TeamViewer...

Bærebar er bestillt, gleder meg til å se hvor kvass denne maskinen blir etter den er satt opp med SSD og godt med RAM.

Er for en kompis som har sliti med en HP-møkkmaskin med null batterikapasitet men som allikevel går så varm at han kun har brukt bærbarn som eneste oppvarming av huset sitt i vinter...hehe. Takk for hjelp taz.

Lenke til kommentar

Acer Aspire TimelineX 4820TG 14"HD LED Radeon HD5650,Core i7-640M, 4GB RAM,640GB

6GB RAM, 128GB SSD ble en vanvittig rå maskin. Gøy med 9 cellers batteri og hybrid graphics.

Synd maskinen ikke var til meg...... :ermm:

Endret av iRobot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...