Actibus Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg skal være fadder i en barnedåp, kan jeg ta ta med kamera (LX5) og ta bilder i dåpen, eller blir det for dumt når jeg står der oppe? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Som en aktør i dåpen blir det litt dumt,kan du ikke "låne" bort kameraet til en annen person. Lar du en 6,7,8,9,10 åring fotografere for deg får du mange uortodokse bilder Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 I de siste 3 dåpene jeg har hvert i så har det ikke hvert "lov" til å ta bilder under selve dåpen, så det kan jo være at du slipper å tenke på dette i det hele tatt. Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Når du står der oppe så bør du jo få en annen til å bistå, men resten av dåpen er det vel fritt fram?! Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Foreldrene har sikkert ordnet med noen som skal knipse litt når de står der oppe. Hvis ikke får du finne noen. Hvis det ikke går kan du ta et par bilder og så legge vekk kameraet. Husk, det går veldig fort, stort sett er hele seremonien hvor man står der oppe ferdig etter max fem minutter, ofte kortere. Ofte tar man bilder samlet med faddere og prest i kirken etter gudstjenesten, når alle de andre folkene har gått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå