CB87-Bergen Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hei Jeg har 2 stk WD harddisker på 120GB. Begge er SE med 8MB cache. Jeg lurte på om disse har innebygget temp sensor? Og hvis ja, hvordan kan jeg lese av temperaturen? Er det noen spesiele programmer jeg trenger, og går det an å bruke mbm5? Takker på forhånd :o Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Nei, disse diskene har ikke det. Lenke til kommentar
_zk8_ Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 du kan prøve et prg som Dtemp. http://www.private.peterlink.ru/tochinov/download.html Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Tusen takk for hjelpen Men hvor finner jeg temperaturen? Lenke til kommentar
lars35 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Nede til høyre på Oppgavelinjen i windows!! Høyreklikk for konfig! Lars. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Hmm... Det eneste jeg kan "trykke på" er enable/disable autoscan. Og det kan jeg ikke forandre på Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 et progg som heter speedfan funker til detta, søk på google. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Igjen, WD disker har ikke temp sensor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå