Gå til innhold

SC3C6410 Android ADB - Alvorlig feil under innstallasjonen

Blane

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nylig anskaffet meg en Samsung Galaxy Spica (I5700) og i den forbindelse har jeg valgt å forsøke å roote den. Jeg har forsøkt det meste, og ingenting har funket. Telefonen har hengt seg flere ganger, og jeg ble nødt til å factory resette den.

Jeg har prøvd alt fra z4root til odin og oneclick, men det oppstår et problem hver gang - jeg får en merkelig feil;

Når jeg kobler til telefonen, søker pcn gjennom driverne, og innstallerer alt, bortsett fra ADB. og jeg får denne feilmeldingen:

Samsung Android Composite ADB Interface - Det oppstod et problem (blablabla) - Alvorlig feil under innstallasjonen.

Jeg har klart å roote den sånn halvveis til Apps2SD, men når jeg halvveis under innstallasjonen ble bedt om å lage en partion til minnekortet, fikk jeg en feilmelding om at det ikke fungerte! (error)

Jeg fulgte denne guiden:

http://androidforums.com/samsung-galaxy-lite/124313-root-guide.html

Etter dette, factory resatte jeg den, og som forklart i guiden, kom språket på nederlandsk. Jeg endra dette, men nå sitter jeg igjen med noen problemer, som blandt annet at jeg ikke kommer inn via Wi-Fi.

Jeg har i tillegg forsøkt denne guiden:

http://www.amobil.no/artikler/slik_rooter_du_samsung-telefoner/79581/2

Jeg forsøkte den delen hvor jeg legger den ene filen inn på internminnet, men jeg skjønner ikke hvordan jeg gjør dette - i New PC studio får jeg beskjed om at programmet ikke støtter telefonen, og at det ikke går an å overføre. Den andre metoden klarte jeg ikke å gjennomføre, da jeg får en feilmelding som sier at programmet ikke kan innstalleres.

- Det har vært en rekke problemer og feilmeldinger for meg rundt dette, og nå aner jeg ikke hvordan jeg går videre. Jeg har aldri vært borti Android og smarttelefoner tidligere, så jeg håper noen kan hjelpe meg!

Telefon specs:

Modellnummer: GT-I5700

Fastvareversjon: 2.1 update 1

i570EXXJD1

Kjerneversjon: 2.6.29 - root@SE-s601 #2

Build: Eclair-XXJH6

Telefonen er operatørlåst og jeg har forsøkt dette uten SIM frem til nå, - nevner dette i tilfelle det har noe å si.

Mvh SuperJedi90

Endret av SuperJedi90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...