_dAwn_ Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 den lar seg ikke slette. det er 1 undermappe i den. de er skrivebeskyttet men det går ikke når jeg fjerner denne heller. det kommer en beskjed om at den er i bruk av et annet prog. men er det ikke. forslag? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Er du logget inn som Administrator, eller er brukeren medlem av Administrator gruppen? Hvis ikke du er det, kan det være et forslag å prøve. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Er du logget inn som Administrator, eller er brukeren medlem av Administrator gruppen? Hvis ikke du er det, kan det være et forslag å prøve. er logget inn som administrator. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Har også merket at det kan være litt problematisk å slette filer/mapper i Windows XP. Sjekk at du har tillattelse til denne mappa. Det gjøres ved å trykke på mappen med høyre musetast, velge egenskaper, og så sikerhet. Se om Administrator har tillattelse til denne mappa. Lenke til kommentar
schwin Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Dette problemet har jeg vært borti et par ganger, men da har det stor sett dreid seg om avi-filer. Jeg fant en løsning på dette ved å gjøre følgende: http://www.softwaretipsandtricks.com/forum...p?threadid=3168 litt nede i thread'en så ligger svaret på avi-problemet, kanskje det fungerer på mappe-nivå og... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Det kan være at den er i bruk av explorer.exe. Det har hendt med meg. Du kan evt trykke ctrl-esc og avslutte explorer.exe. Deretter går du starter du "CMD" fra samme vindu, og sletter den der via det tekstbaserte brukergrensesnittet. Er det på en NTFS-partisjon? Hvis ikke kan du i så tilfelle prøve å boote med en oppstartsdiskett. Da blir den ihvertfall ikke brukt av noen programmer. Men den er vel på en NTFS-disk. Prøv det første. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 formaterte disken....! det var ikke så mye på den. så det ble flyttet. mappen forsvant da! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 formaterte disken. mappen forsvant da! Nææhh! :o Lenke til kommentar
abene Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Litt sent svar, men for andre som lurer på det samme, finnes tips om denne saken på windows.no. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 formaterte disken. mappen forsvant da! Nææhh! :o ja, no kidding! Lenke til kommentar
Blue Haze Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 trykk f8 i oppstarten, velg "bare kommandolinjen", så sletter du mappen derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå