Gå til innhold

SE t610


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor får du kjøpt det?

 

Er ikke sikker på om den er i salg mere, men det skulle en jo tro. fikk den sammen med en a2618 (eller noe sånt) en gang i tiden og siden Ericsson er flinke på å ha samme brukergrensesnitt på sine tlf så funker den bra med t610. Hør med din lokale mobilsjappe eller søk på nett.

Lenke til kommentar

joystick opp kobler deg ikke på wap med en gang, ser mer ut som en eller annen portal som ligger lagret rett på mobil (har satt wap til å alltid bruke gprs og det kommer ikke opp noen globus)...

 

angående skjermen, det er mulig å skru av den vilestillingasom den går i når klokka dukker opp ved å gå til instilliger - display -lys og jeg tror den gjelder også for vanlig bruk (det at skjermen er dårlig i direkte sollys har mer med typen lcd å gjøre den noe annet, bruk kroppen din for s skygge litt)...

 

en men ting, jeg tror mobilen regner mengden lagerplass litt merkelig. sjekker jeg info om bilder så påstår den at de tar 14-15KB men når jeg sletter sier den at den sletter nærmere 40KB! og den påståar jeg har ca 700KB å gå på (tatt ett bilde som jeg har beholdt) og da har jeg ikke slettet noe, og med tanke på de andre tallene den oppgir angående minnet (hva som er lagret og slikt) så er det ikke lett å vite om den snakkr sant eller ikke. ellers så må jeg si jeg har blitt veldig gladi mobilen, får vel skaffe meg en bluetooth plug for pcen snart :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...