Zyztem Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hey! Jeg fikk akk vite at jeg må bytte til et 9500 gt kort om noen dager, grunnen er at jeg gir det bort, høres dumt ut, iknow. jeg har nå 9600 gt og vil vite om det er store forskjeller for noen som gamer litte granne på pc, men ikke så mye, men ser en del filmer og sånne ting. Hvor store forskjelder vil jeg merke? Håper på rakse og fine svar, MVH Edward Karlsen. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Først.... hvorfor i all verden bytter du bort kortet ditt i et som er dårligere?? Uansett, her er en link med litt tester: 9500gt/9500gt SLI vs 9600gt Vil selv mene at du kommer til å få merkbart dårligere ytelse hvis/når du bytter kort Lenke til kommentar
Zyztem Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Først.... hvorfor i all verden bytter du bort kortet ditt i et som er dårligere?? Uansett, her er en link med litt tester: 9500gt/9500gt SLI vs 9600gt Vil selv mene at du kommer til å få merkbart dårligere ytelse hvis/når du bytter kort du skjønner, jeg lånte dette 9600 gt av en venn i noen år, og nå skulle han bygge en ny pc, men manglet bra skjerm kort, så han sa jeg kunne få 9500 gt av han, isteden får å låne 9600 gt, men det er jo mange typer 9500 gt kort da, galaxy overlocked ladtek refrence eller er det der noe annet, får på den scoren så hadde jo de betydelig stor forskjeld. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 oi ja, hvis det er vennen din sine skjermkort, så forstår jeg hvorfor han vil ha tilbake 9600 gt og ikke 9500gt. Lenke til kommentar
Zyztem Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg får 9600 gt av han snart da, han ville bare ha det en liten stund, han skal kjøpe nytt om ikke så lenge, da skulle jeg få det, og da er det mulig at jeg får 9500 gt kortet og:D lucky me Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det er ikke mye du kan klage på da Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det er ikke mye du kan klage på da +++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå