AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg lurer litt på hvilke meninger folk har om at kjæresten danser med andre en kjæresten på byen, av det motsatte kjønn vel å merke. Hva syns dere om dette, syns dere det er greit, eller ville dere reagert? Personlig hadde jeg misslikt om damen min danset med det motsatte kjønn på byen, utenom meg da. Jeg og damne min har det samme synspunktet i denne saken, så det er ikke noe problem. jeg lurer på om det er "feil" av en person å forvente dette? Jeg skjønner jo det er lett å bli sjalu, men det kommer jo veldig an på hvordan det danses, eller er det null toleranse uansett? Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hei. Tja. Vet ikke helt. Mener du hvis du selv er tilstede eller at bare damen er ute på byen? Hvis du er tilstede selv så er det litt merkelig hvis hun danser med andre gutter. Men om hun er alene på byen så er det ikke sikkert at det er så rart. Har ikke noe "på byen" erfaring, men normalt skulle man vel tro at hvis begge to er ut på byen så er det vel normalt at de to danser med hverandre. Men jeg vet ikke hvor normalt det er hvis et kjærestepar går hver for seg på byen? Eller? Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det kommer vel helt ann på? Jeg danser med veninner i tillegg til madammen. Men jeg danser selvfølgelig helt forskjellig med madammen enn med veninner. Det kan bli litt mer "intimt" mellom oss, og det burde det vel. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Det er vel egentlig det samme. Det en ikke "kan" gjøre med kjæresten til stedet, kan man ikke gjøre når man er alene. Da går en jo bak ryggen på kjæresten, og er "utro". Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Jeg danser med andre når jeg er ute, både av samme kjønn og motsatt kjønn, både om kjæresten er med eller ikke. Nå vil han riktignok ikke danse selv, så da "må" jeg jo danse med andre for å få danset, med uansett hadde det ikke vært noe problem, verken for meg eller han. Jeg hadde heller ikke brydd meg om han danset med andre jenter. Om man danser for å ha det gøy på byen, ser jeg ikke at det er noe i veien med det. Danser man for å sjekke opp blir det jo noe annet, men når man har kjæreste, gjør man jo ikke det. Man danser for å ha det gøy. Nå er verken kjæresten eller jeg personer som blir lett sjalu, men jeg ville helst hatt den muligheten uansett hvem jeg hadde vært sammen med. Det jeg imidlertid kunne diskutert, er hvordan dansen skulle foregått, hvor intimt osv. Jeg vil jo ikke gjøre noe kjæresten er veldig ukomfortabel med, men samtidig vil jeg ha muligheten til å gå på byen å kunne danse, uansett om han er der eller ikke, noe jeg mener han også må kunne respektere og strekke seg for å tolerere. Jeg liker ikke tanken på en "eiesyk" partner, som lar sjalusien komme i veien. Edit: Legge inn avsnitt Endret 5. februar 2011 av Sapientia Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Sjalusien er ikke noe jeg kan styre, så jeg ville ikke ha likt det dersom dama hadde danset med andre. Spesielt siden jeg så og si aldri har danset med henne selv og at hun missliker like mye som meg å danse så det at hun plutselig hadde villet danse med andre enn venner ville jeg nærmest tatt som en fornærmelse. Skulle selvfølgelig ønske at jeg ikke blir lett sjalu, men må nesten godta det faktumet at jeg blir det. Endret 5. februar 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det er vel egentlig det samme. Det en ikke "kan" gjøre med kjæresten til stedet, kan man ikke gjøre når man er alene. Da går en jo bak ryggen på kjæresten, og er "utro". Akkurat! Jeg danser med andre når jeg er ute, både av samme kjønn og motsatt kjønn, både om kjæresten er med eller ikke. Nå vil han riktignok ikke danse selv, så da "må" jeg jo danse med andre[..] Yep, fyr i vei, dans i vei. En kjæreste kan jo ikke akkurat få være noe hindre for at noen skal få danse. Selvfølgelig, er det slik at du danser på låret til en gutt så er det jo ganske upent uansett om din kjæreste er typen som danser eller ikke. Men dansing er som oftest helt uskyldig og gøy, og det må jo være lov! Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Nettopp! Jeg danser utelukkende for å ha det gøy, og når kjæresten ikke vil, må han jo godta at jeg danser med andre enn ham. Om jeg får lov til å "danse på låret" til en annen gutt, er en annen diskusjon. Hadde han sagt at han var ukomfortabel med noe sånt, hadde jeg selvfølgelig ikke gjort det. Hadde han sagt at det og var ok, hadde jeg nok ikke gått dit allikvel, da jeg har kjæreste, og det er bare dansinga jeg er ute etter. 2 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Du får et sterkt pluss for å være en helt fornuftig person! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå