DXT Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hei. Har tenkt å kjøpe router, men jeg er avhengig av at Remote Administrator (radmin) fungerer på den ene pcen som blir koblet til routeren. Vil dette fungere eller ikke? Lenke til kommentar
frg Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Det virker fint det. Jeg kjører Remote Administrator gjennom router(D-Link DI-604). Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Er ikke værre enn å bare forwarde den porten du velger og bruke.. Lenke til kommentar
DXT Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Er ikke værre enn å bare forwarde den porten du velger og bruke.. Er denne funksjonen på alle routere, eller bare på noen få? Støtter denne det? Lenke til kommentar
Ando Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 De kaller det bare for noe annnet. PAT-støtte (Port Address Translation) Lenke til kommentar
DXT Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Ok. Takker for svar. Da går jeg for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå