Energizer Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Jeg har et problem med en ny P4 maskin. Jeg bestilte deler hos komplett og satte at sammen, men skjermkortets vifte, vil ikke gå rundt. Jeg har et Gainward Geforce2 TI og lurte litt på om det begynner og gå etter behov...? Ellers vil ikke harddiskene starte opp. På hovedkortet, som er et ASUS K7A266-E er det bare en vei harddisk (ide) kablene passer. Da får jeg grønt lys på harddisken som betyr feil. Jeg fant en ledning uten sperring og prøve mange forskjellige måter. Ingenting virket. Er det noe feil med jumper settings? Hva kan være feil? Er det skjermkortet? Jumpers?.... Maskinen inneholder; AMD Athlon XP 1,4 ghz ASUS K7A266-E Gainward Geforce 2 TI/XP 500 Aopen Q-serie (kabinett) EKG vifte Håper noen gidder og svare! Energizer_x Lenke til kommentar
magfa Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 høres ikke bra ut. kommer du inn i bios da? hvis ikk tror jeg hk ditt er defekt. har ikke hatt asus selv så kan ikke gi noe mere hjelp om det. vifta på skjermkort og cpu SKAL gå hele tiden. sitter skermkortet ordentlig fast? prøv et annet. du kan jo sette vifte kontakten til skjermkortet på hk, da det er samme kontakt der. men det høres ut som det er noe mere feil på maskinen din. [ Denne Melding var redigert av: magfa på 2002-02-02 12:08 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå