Skepan Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Kjæresten min har en engelsk utgave av Word, og trenger norsk stavekontroll til studiene sine, også spør hun selvfølgelig meg om hjelp. Så jeg lurer på om det går å bruke ordlistene dere har som stavekontroll i Word? Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Gjelder dette Word 2007? Eller? Lenke til kommentar
Skepan Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 trodde ikke det var så farlig, men det gjelder word som følger med XP. fant noe på min maskin. C:\Program Files\Common Files\microsoft shared\PROOF Her ligger det filer som jeg tror kan være ordbøkene. Kan jeg føre over disse på hennes PC? Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) trodde ikke det var så farlig, men det gjelder word som følger med XP. fant noe på min maskin. C:\Program Files\Common Files\microsoft shared\PROOF Her ligger det filer som jeg tror kan være ordbøkene. Kan jeg føre over disse på hennes PC? Om jeg ikke husker feil stemmer det at de ligger i PROOF ja! Kan jo også sjekke her: Norsk stavekontroll i word! Endret 5. februar 2011 av DiNozzo Lenke til kommentar
Skepan Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 trodde ikke det var så farlig, men det gjelder word som følger med XP. fant noe på min maskin. C:\Program Files\Common Files\microsoft shared\PROOF Her ligger det filer som jeg tror kan være ordbøkene. Kan jeg føre over disse på hennes PC? Om jeg ikke husker feil stemmer det at de ligger i PROOF ja! Kan jo også sjekke her: Norsk stavekontroll i word! wow, kul side. Kan man søke på alt eller bare "norsk+stavekontroll+word"? Takk for hjelpen Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 trodde ikke det var så farlig, men det gjelder word som følger med XP. fant noe på min maskin. C:\Program Files\Common Files\microsoft shared\PROOF Her ligger det filer som jeg tror kan være ordbøkene. Kan jeg føre over disse på hennes PC? Om jeg ikke husker feil stemmer det at de ligger i PROOF ja! Kan jo også sjekke her: Norsk stavekontroll i word! wow, kul side. Kan man søke på alt eller bare "norsk+stavekontroll+word"? Takk for hjelpen Bare hyggelig! Man kan søke på alt! Bare gå inn på Let me google that for you og skriv inn hva du vil! Deretter trykker du søk -> og videre kopierer du linken som kommer! Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 kan prøve en viss svensk (var hvertfall det) side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå