Mikkis2k Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 hei jeg trenger en veldig billig gaming/editing data! 1TB og 4GB ram req! skal spille world of warcraft og league of legends på 1920x1080 brkes til masse photoshop editing max pris med frakt 3800kr, helst postoppkrav Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Brukt eller ny? Isåfall du skal kjøpe brukt: FINN.NO Endret 4. februar 2011 av DiNozzo Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Bare tull å kjøpe brukt pc, er en grunn til at man bytter de ut etterhvert kan se om jeg finner noe. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Bare tull å kjøpe brukt pc, er en grunn til at man bytter de ut etterhvert kan se om jeg finner noe. du har sjønt det:P nice, kanke vente:) Brukt eller ny? Isåfall du skal kjøpe brukt: FINN.NO takk men kjøper aldri brukt etter en forferdelig opplevelse. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Bare tull å kjøpe brukt pc, er en grunn til at man bytter de ut etterhvert kan se om jeg finner noe. Dette kan variere! Å komme med at det bare er tull kommer jo ann på hvem du spør! Mange som har gode opplevelser med å kjøpe brukte datamaskiner på finn.. Og btw: trådstarter som ikke klarer å skrive om han skal kjøpe brukt/nytt. Bare tull å kjøpe brukt pc, er en grunn til at man bytter de ut etterhvert kan se om jeg finner noe. du har sjønt det:P nice, kanke vente:) Brukt eller ny? Isåfall du skal kjøpe brukt: FINN.NO takk men kjøper aldri brukt etter en forferdelig opplevelse. Da skjønner jeg! Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Regner med at du allerede har skjerm. Er ikke lett å finne en PC til den prisen, å tror heler ikke du vil få den ultimate world of warcraft opplevelsen for "bare" 3500 ,- uansett, ser multicom har en del billige maskiner og hvis du tar av ting som nok en windows lissens kommer du nesten ned til 3500,- http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10598307;fl:0Hvis du velger bort skjerm og windows 7 koster den 4 697,- http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10500936;c:100585;fl:0;gr:0hvis du velger bort windows lissensen, 3 976,- (mangler skjermkort) Det beste er nok å ta noen deler fra den gamle maskinen din (Stømforsyning og Kabinett) og bygge resten selv. Problemet med ferdigmaskiner er at de så og si alltid kommer med en Windows lissens noe man gjerne har et par stykker av i skuffen fra før av , utvidete service avtaler som sjeldent blir utnyttet og betaling for å sette den sammen. Så hvis du har litt stramt budsjett vil jeg heler anbefale deg å bygge selv med deler fra den gamle. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Regner med at du allerede har skjerm. Er ikke lett å finne en PC til den prisen, å tror heler ikke du vil få den ultimate world of warcraft opplevelsen for "bare" 3500 ,- uansett, ser multicom har en del billige maskiner og hvis du tar av ting som nok en windows lissens kommer du nesten ned til 3500,- http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10598307;fl:0Hvis du velger bort skjerm og windows 7 koster den 4 697,- http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10500936;c:100585;fl:0;gr:0hvis du velger bort windows lissensen, 3 976,- (mangler skjermkort) Det beste er nok å ta noen deler fra den gamle maskinen din (Stømforsyning og Kabinett) og bygge resten selv. Problemet med ferdigmaskiner er at de så og si alltid kommer med en Windows lissens noe man gjerne har et par stykker av i skuffen fra før av , utvidete service avtaler som sjeldent blir utnyttet og betaling for å sette den sammen. Så hvis du har litt stramt budsjett vil jeg heler anbefale deg å bygge selv med deler fra den gamle. jeg minner deg på jeg kan bygge data selv, så dele oppsett er bedre i og med at de 2 pcene der er jo rett og slett forferdlige:P men godt forsøk ^^ ja har skjerm,tast og mus. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Å komme med at det bare er tull kommer jo ann på hvem du spør! Mange som har gode opplevelser med å kjøpe brukte datamaskiner på finn.. Og btw: trådstarter som ikke klarer å skrive om han skal kjøpe brukt/nytt. Joda, egentlig sant. Tenkte på for trådstarter sin del hvor han ber om svak gamer pc. Vil gjette at en typisk slik på finn var state-of-art spillmaskin for 2 år siden og har blitt slit ned i varmen fra de overdimensjonerte SLI skjermkortene og pintes av mangelen på en dimisjonert kjøler til prosessoren. Satt litt på spissen Men for folk som trenger en pc til å betale regninger en gang i månen og skrive ut to dokumenter i året (folk flest) er jeg helt enig med deg i at en brukt PC er supert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå