Lilac1 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Her er en liste over utviklere som har "bundet" seg til og utvikle spill til siste generasjon superphones som har cpu/gpu fra Nvidia.. Blant annet Infinity Blade fra Epic Fant btw ikke releaseinfo om infinity blade via linken din. Har du noe slikt? Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 De har ingen planer om det nå tror jeg, men spillmotoren finnes for Android også. http://arstechnica.com/gaming/news/2010/12/epics-mark-rein-talks-ios-we-review-infinity-blade.ars/2 "So we have the engine up and running on Android, and we're supplying it to licensees. We don't have any immediate plans in terms of our own games for it yet," Rein told Ars. "Our concerns are probably the same as John Carmack's. Lots of good hardware, but it's all over the map, and the rest of the issues he pretty much addresses [in the recent Ars interview]. It will get there, I'm sure, but our technology can be licensed and used on Android. It's just not as big a focus for us as iOS." Regner med at situasjonen kommer til å bli bedre når det blir flere enheter med god GPU på Android plattformen. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Android. Muligens iOS også. http://www.gameloft.com/android-games/modern-combat-2-black-pegasus/?adid=27351 Det er ikke sandstorm, men en nyere versjon. Sikkert enda bedre, uten at jeg har prøvd den selv! ¨Å fytty Hælvete! Jævlig bra spill 7,5/10 Endret 5. februar 2011 av Noreply Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Kult med konkurranse, det vil nok øke kvaliteten på det som tilbys både til iPhone og Android. Selv bryr jeg meg ikke så hardt, siden jeg uansett ikke orker å spille den typen spill som gjerne er krevende for telefonen på en touch-skjerm ... så jeg venter på neste generasjon Sony PSP, med herlige knapper og analogstikker Lenke til kommentar
stothebear Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Noen her som vet hva som ksjedde med "Modern Combat: Black Pegasus" for Android? Kjøpte nylig android tlf og da lå dette spillet på market, men jeg ventet et par dager for some reason med å kjøpe det og nå er det fjernet fra Android market,, Hvis noen har noe info vedrørende dette eller vet hvor det kan lastes ned så feel free. Kjøpte nemlig Xperia PLAY og dette spillet skal skal være optimalisert for PLAY og dermed er jeg kjempe sugen på å få testet det med dedikerte spill-knapper ;D Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Noen her som vet hva som ksjedde med "Modern Combat: Black Pegasus" for Android? Kjøpte nylig android tlf og da lå dette spillet på market, men jeg ventet et par dager for some reason med å kjøpe det og nå er det fjernet fra Android market,, Hvis noen har noe info vedrørende dette eller vet hvor det kan lastes ned så feel free. Kjøpte nemlig Xperia PLAY og dette spillet skal skal være optimalisert for PLAY og dermed er jeg kjempe sugen på å få testet det med dedikerte spill-knapper ;D Du kjøper det direkte fra Gameloft's sider. http://www.gameloft.com/android-games/modern-combat-2-black-pegasus/?adid=101966 Lenke til kommentar
stothebear Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Noen her som vet hva som ksjedde med "Modern Combat: Black Pegasus" for Android? Kjøpte nylig android tlf og da lå dette spillet på market, men jeg ventet et par dager for some reason med å kjøpe det og nå er det fjernet fra Android market,, Hvis noen har noe info vedrørende dette eller vet hvor det kan lastes ned så feel free. Kjøpte nemlig Xperia PLAY og dette spillet skal skal være optimalisert for PLAY og dermed er jeg kjempe sugen på å få testet det med dedikerte spill-knapper ;D Du kjøper det direkte fra Gameloft's sider. http://www.gameloft.com/android-games/modern-combat-2-black-pegasus/?adid=101966 Nagativ på den. har prøvd det flere ganger, men kommer aldri igjennom. Står hele tiden at det er noe galt med informasjonen jeg gir når jeg skriver inn.. Og får ikke til å kjøpe spillet på nettet heller og sende det til telefonen ;S EDIT: Fikk det til nå på gameloft sine sider. vet ikke hvasom skjedde før, men nå skal det spilles! Endret 3. april 2011 av stothebear Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Noen her som vet hva som ksjedde med "Modern Combat: Black Pegasus" for Android? Kjøpte nylig android tlf og da lå dette spillet på market, men jeg ventet et par dager for some reason med å kjøpe det og nå er det fjernet fra Android market,, Hvis noen har noe info vedrørende dette eller vet hvor det kan lastes ned så feel free. Kjøpte nemlig Xperia PLAY og dette spillet skal skal være optimalisert for PLAY og dermed er jeg kjempe sugen på å få testet det med dedikerte spill-knapper ;D Du kjøper det direkte fra Gameloft's sider. http://www.gameloft.com/android-games/modern-combat-2-black-pegasus/?adid=101966 Nagativ på den. har prøvd det flere ganger, men kommer aldri igjennom. Står hele tiden at det er noe galt med informasjonen jeg gir når jeg skriver inn.. Og får ikke til å kjøpe spillet på nettet heller og sende det til telefonen ;S EDIT: Fikk det til nå på gameloft sine sider. vet ikke hvasom skjedde før, men nå skal det spilles! Hehe, bra det. Kos deg Lenke til kommentar
stothebear Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Kan forøvrig meddele at dette er rett og slett noe av det råeste jeg har vært med på. En helt fantastisk spilleopplevelse på PLAY. Får virkelig playstation følelsen her. Begynner og blir litt kjent med analogene også, men er ikke helt knirkefritt. Har dog troen på at om en ukes tid vil det føles normalt og bruke de og spillopplevelsen blir enda bedre. Så for dere som er i tvil eller noe nærmer seg mobilbytte. og f.eks tar mye buss/tog o.l. Xperia PLAY er ikke et dumt valg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå