DroidOle Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Her er listen over anbefalte enheter og spille på: Suggested Devices: Best: All Tegra 2 Based Devices High-End: Nexus S Samsung Galaxy Tablet Samsung Galaxy/Captivate based Cell Phones Samsung Galaxy S Mid-Range: Droid X Droid 2 T-Mobile G2 myTouch 4G HTC Desire HD Minimum Requirements: 512 MB RAM (256 free at runtime) GPU capable of OpenGL ES 2.0 Android 2.1 800 Mhz CPU or greater recommended SD card with at least 600 MB free storage Alle disse er jo Singel cpu enheter (uten om best kategorien), og som du ser fra intervjuet med utviklere vil mange av disse kjøre bedre en iOs utgaven Iphone havner vel sånn ca i Mid-Range kategorien her! Endret 5. februar 2011 av DroidOle Lenke til kommentar
Patience Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Her er listen over anbefalte enheter og spille på: Suggested Devices: Best: All Tegra 2 Based Devices High-End: Nexus S Samsung Galaxy Tablet Samsung Galaxy/Captivate based Cell Phones Samsung Galaxy S Mid-Range: Droid X Droid 2 T-Mobile G2 myTouch 4G HTC Desire HD Minimum Requirements: 512 MB RAM (256 free at runtime) GPU capable of OpenGL ES 2.0 Android 2.1 800 Mhz CPU or greater recommended SD card with at least 600 MB free storage Alle disse er jo Singel cpu enheter (uten om best kategorien), og som du ser fra intervjuet med utviklere vil mange av disse kjøre bedre en iOs utgaven Iphone havner vel sånn ca i Mid-Range kategorien her! Ikke godt å si egentlig. Mulig du har rett Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Var ikke det at de trenger to kjerner for å gjøre jobben til et proprioritært, inneslutta, barnevennlig OS, men nå som det kommer vil jeg tenke meg at utviklinga på spill hos Android vil ta seg opp. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 A4-chipen som sitter i iPhone 4 har jo vært på markedet i nesten 1 år nå, og er vel attpåtil klokket ned litt i forhold til den som sitter i iPad. Så selv om den var ganske rå da den kom, begynner den å bli gammelt nytt i forhold til de råeste konkurrentene i dagens marked. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Fascinerende at Samsung Galaxy S rangerer over DHD! Det sier litt om hvor avansert den var da den kom ut og at den ikke fases ut med det første Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 :o Min Desire er ikke en gang på lista. Gammel storhet fort glemt. Kjøpe meg LG 2X jeg, tenker jeg, so I'm back in the game! Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Her er listen over anbefalte enheter og spille på: Suggested Devices: Best: All Tegra 2 Based Devices High-End: Nexus S Samsung Galaxy Tablet Samsung Galaxy/Captivate based Cell Phones Samsung Galaxy S Mid-Range: Droid X Droid 2 T-Mobile G2 myTouch 4G HTC Desire HD Minimum Requirements: 512 MB RAM (256 free at runtime) GPU capable of OpenGL ES 2.0 Android 2.1 800 Mhz CPU or greater recommended SD card with at least 600 MB free storage Alle disse er jo Singel cpu enheter (uten om best kategorien), og som du ser fra intervjuet med utviklere vil mange av disse kjøre bedre en iOs utgaven Iphone havner vel sånn ca i Mid-Range kategorien her! Jeg har HTC desire HD,er det bra å spille på den? Og kan dere oppsummere alle spillene i en post? litt rotete :s Skjønner så vidt av det dere sier.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ikke ennå, men regner med at det kommer, spesielt nå om to-kjerners prosessor kommer på en av de neste android-telefonene. Evt. ikke bare èn.. Ikke særlig bra om android trenger to kjerner for å klare å gjøre jobben like smooth som iOS gjør med en.. 0/10 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Iphone havner vel sånn ca i Mid-Range kategorien her! Selv med gpu akselerasjon? Fascinerende at Samsung Galaxy S rangerer over DHD! Det sier litt om hvor avansert den var da den kom ut og at den ikke fases ut med det første DHD er ikke en "ny" modell, snarere en gammel traver som fikk en facelift før den ble lansert i Europa, og et sykt prispåslag. Er ikke overraskende at SGS gjør det bedre Endret 5. februar 2011 av Lilac1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Desire HD kjører Adreno 205, mens Evo 4G kjører Adreno 200. Ytelsesforskjellen er aktuell. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Alle på denne listen har jo GPU akselerering i spill Og listen er bare anbefalte listen for å spille Dungon Defenders.. det finnes en god del eksempler på dårlig "porting" av spill fra iOS plattformen til Android, så ikke noe problem og finne spill som finnes på begge plattformer men oppleves som mye bedre på iOS Men nå skjer det veldig mye bra på Android siden som gjør at den også kan hevde seg godt som spillplattform. (så kan det jo diskuteres hvor bra det er og spille på en touchskjerm Min mening er at til enkelte spill er det helt greit... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Anbefaler Modern Combat: Sandstorm. Veldig likt CoD, utrolig bra! Sjelden jeg har spilt et mobilspill i flere timer, men det gjorde jeg faktisk der.. 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Hehe, artig å se hvor butthurt disse Apple kranglefantene er nå som dem ser at iPhone kommer til å slite mot Android innenfor gaming etterhvert :!: . Jeg har lyst på en dobbelkjerne telefon jeg også, men tingen her er at jeg ikke bruker en telefon til å spille på. Så jeg kan heller vente til neste år eller noe sånt når det kommer programmer som virkelig drar ytelsen ut av 2 kjerner. 1080p filming er heller ikke så veldig viktig for meg nå. For vi har jo 720p som egentlig holder i massevis. Endret 5. februar 2011 av Vindicator Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Anbefaler Modern Combat: Sandstorm. Veldig likt CoD, utrolig bra! Sjelden jeg har spilt et mobilspill i flere timer, men det gjorde jeg faktisk der.. til android eller ios? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Android. Muligens iOS også. http://www.gameloft.com/android-games/modern-combat-2-black-pegasus/?adid=27351 Det er ikke sandstorm, men en nyere versjon. Sikkert enda bedre, uten at jeg har prøvd den selv! 1 Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Android. Muligens iOS også. http://www.gameloft.com/android-games/modern-combat-2-black-pegasus/?adid=27351 Det er ikke sandstorm, men en nyere versjon. Sikkert enda bedre, uten at jeg har prøvd den selv! hvor lastet du den ned fant den ikke på android marked? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Hehe, artig å se hvor butthurt disse Apple kranglefantene er nå som dem ser at iPhone kommer til å slite mot Android innenfor gaming etterhvert :!: . Jepp, nei det kommer nok ingen spill til iphone 4/5 i denne perioden. Teenke før man skriver. Men hvem i alle dager er "butthurt"? Forresten er det sykt vanskelig å svare når dere ikke siterer innleggene mine i teksten. Endret 5. februar 2011 av Lilac1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Android. Muligens iOS også. http://www.gameloft.com/android-games/modern-combat-2-black-pegasus/?adid=27351 Det er ikke sandstorm, men en nyere versjon. Sikkert enda bedre, uten at jeg har prøvd den selv! hvor lastet du den ned fant den ikke på android marked? Mener å huske at du kjøper den på den linken jeg ga deg Bare gå inn der med telefonen. Litt usikker på hvorfor Gameloft ikke selger på market, mistenker at det er pga en form for Apple-avtale. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Android. Muligens iOS også. http://www.gameloft.com/android-games/modern-combat-2-black-pegasus/?adid=27351 Det er ikke sandstorm, men en nyere versjon. Sikkert enda bedre, uten at jeg har prøvd den selv! hvor lastet du den ned fant den ikke på android marked? Mener å huske at du kjøper den på den linken jeg ga deg Bare gå inn der med telefonen. Litt usikker på hvorfor Gameloft ikke selger på market, mistenker at det er pga en form for Apple-avtale. okey. takk for svar. :-D Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Android. Muligens iOS også. http://www.gameloft.com/android-games/modern-combat-2-black-pegasus/?adid=27351 Det er ikke sandstorm, men en nyere versjon. Sikkert enda bedre, uten at jeg har prøvd den selv! hvor lastet du den ned fant den ikke på android marked? Mener å huske at du kjøper den på den linken jeg ga deg Bare gå inn der med telefonen. Litt usikker på hvorfor Gameloft ikke selger på market, mistenker at det er pga en form for Apple-avtale. Det er heller et spørsmål om DRM: The reason Gameloft doesn't put their games on the Android Market? It is a DRM issue. While surely they get to keep 100% of their profit from each sale through the Gameloft storefront, the main issue with why their games are not on the Android Market is because of a clash between DRM policies. http://droidgamers.com/index.php/game-news/events/ces-2011/1125-why-gameloft-wont-use-the-android-market-and-what-does-vcast-apps-have-to-do-with-it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå