Gå til innhold

Høyre ønsker å opprette FEMA camps!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Masse fine skyer og kondensstriper og noen fly. Ja også noe på speilet som så ut noe tekstil, men som det ikke ser ut til at de har valgt å undersøke nærmere.

Har du noen kommentarer til filmen selv?

jo2re: Er du klar over at du er sprøyte gal?

Du trenger ikke synke ned på hans nivå, det er unødvendig.

Lenke til kommentar

Ok, jeg skal prøve å være saklig.

Hva med å komme med skikkelige bevis? Spektrumanalyse av kondensstripene, f.eks. Eller dokumentere at det faktisk finnes dyser på flyene som sprøyter ut sprøyt? Og i den siste videoen var den en som påstod å ha funnet sprøyt fra flyene. Så tok han bare et bilde av det? Hva med å få det analysert? Og hvorfor er ikke hele bakken dekket av sprøytet?

Youtube-videoer er det eneste konspirasjonsfolket greier å diske opp med.

Endret av Fibonacci
Lenke til kommentar

Chemtrails, Nibiru, Illuminati... Er det en grunn til at konspirasjonsteoretikere må tro på alt som blir servert? Er det en "package-deal"?

Savner reptil-romvesen, vaksinekonspirasjon og falsk månelanding. Kommer det?

Ikke for å fyre oppunder, men han kalte meg faktisk ett reptil på forrige side, så du skal ikke se bortifra at resten også klaffer. Uansett tror jeg det holder lenge med chemtrails og nukes ved Fukushima enn så lenge.

Lenke til kommentar

vet du hva? jeg gidder ikke engang bli forbanna - Gratulerer; du er faktisk 1. mann som har klart få meg FORBI forbanna!

regner med folk med et fungerende organ mellom ørene sjekker ut de aktuelle linkene leser, lærer og våkner -du kan starte med å google chemtrailing, terraforming, geoengineering -men du er kun et simpelt troll så det nytter ikke å komme med rasjonell info, forstår jeg.

høyst sannsynlig en artig liten tvista hybrid - ha en fin kveld ;)

Har du husket å ta medisinene dine?
Lenke til kommentar

Lurer på om konspirasjonsteoretikere har et filter, eller om de sluker alt de ser på Youtube rått og ukritisk.Absolutt alt er jo en konspirasjon. Fritid er i alle fall ikke mangelvare...

"Alt" som skjer i verden er inne et system som henger sammen. Alle tilfeldige hendelser er det noen som står bak. De som styrer verden har full styring på alt, men likevel skal 90 % av verdens befolkning kuttes ned, så man skal få full kontroll. Alle statsledere i verden er med på dette, og de som ikke er det blir det krig mot. Ingen uttaler seg selvsagt offentlig om disse planene da, men likevel "vet" folk det. Nevnte jeg å si at ingen av disse eier empati for andre mennesker og gjør seg klare for masseslakt av mennesker for å få kontroll på en verden de allerede har full kontroll på?

Ganske fantastisk, ikke sant?

Sånne konspirasjonsteorier er enhver kverrulants drøm. Trenger ikke bevise en eneste påstand, og skulle det gjøres, så kommer det en lang youtubefilm med masse greier eller en lang tekst fra et jallanettsted drevet av andre konspirasjonsteorier.

Morsomt å lese tilbake til noen gamle tråder om samme tema på dette forumet der en opptak av John F. Kennedy brukes som et bevis i svar etter svar. Da det viser seg at dette opptaket manipulert fra en annen tale om noe annet, så ble det stille. Likevel kommer nye ting.

Du jo2re må gjerne tro at vi blir sprayet med kjemikaler. De videoene du viser her er bare bilder av fly, og beviser ingenting.

Lenke til kommentar

Nå ser jo2re ut til å ha kjørt seg fast i ett "spammespor", slik vi har sett mange ganger før, så jeg regner dermed med at han ikke er interessert i noen diskusjon rundt påstandene sine. Om det skulle endre seg diskuterer jeg mer enn gjerne disse, men det forutsetter at han presenterer sine argumenter, og kilder. Om disse er youtubefilmer må man vise til nøyaktig tidspunkt i filmen og hvordan det backer opp påstanden.

Vi har tidligere hatt brukere som poster videoer de selv ikke har sett en gang, tilsynelatende i den tro at de skulle kunne overvelde ved å poste mengdevis med film, som ikke bringer opp noe nytt.

Endret av herzeleid
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...