Gå til innhold

Høyre ønsker å opprette FEMA camps!

Anbefalte innlegg

Her var det masse udokumenterte påstander :)

ojsann - et troll! ikke bry deg med kritisk tankegang eller annet enn TV-våpenet, pls; sjekk fex YT-kanalen min (jotore), mine abonnenter, de jeg abonnerer på osv osv osv osv dersom du faktisk er så til de grader kobla vekk fra realiteten det virker som--oxo i 2013, jeg blir flau!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ojsann - et troll! ikke bry deg med kritisk tankegang eller annet enn TV-våpenet, pls; sjekk fex YT-kanalen min (jotore), mine abonnenter, de jeg abonnerer på osv osv osv osv dersom du faktisk er så til de grader kobla vekk fra realiteten det virker som--oxo i 2013, jeg blir flau!!

Så du har ingen planer om å dokumentere påstandene dine? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så du har ingen planer om å dokumentere påstandene dine? :)

http://www.youtube.c...d/subscriptions

http://www.youtube.c...XTXZ0wdF3tbN9Lg

http://www.youtube.c...g/videos?view=1

http://www.youtube.com/subscribers

https://www.youtube....er/jotore/about

-så mye jeg gidder ofre på et trangsynt vesen eller et betalt troll, resten bør du klare finne ut, godt dokumentert, på egen hånd, i og med du klarer manøvrere deg hit.

Lenke til kommentar

OK, dette var vanskelig å bli noe klokere av. Det er jo bare listevis av videoer, det holder strengt tatt ikke. Om du har beviser for påstandene dine må du i det minste kunne vise til selve beviset for disse. Om det eneste du har er filmer må du som ett minimum linke til filmen du mener beviser det, og på hvilket tidspunkt i filmen du mener du ser beviset.

Du kan jo for eksempel begynne med å bevise at vi har blitt "spraya oss som fluer". Sleng gjerne på dokumentasjonen på at Fukushima ble "nuka", da det hørtes oppsiktsvekkende ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar

OK, dette var vanskelig å bli noe klokere av. Det er jo bare listevis av videoer, det holder strengt tatt ikke. Om du har beviser for påstandene dine må du i det minste kunne vise til selve beviset for disse. Om det eneste du har er filmer må du som ett minimum linke til filmen du mener beviser det, og på hvilket tidspunkt i filmen du mener du ser beviset.

Du kan jo for eksempel begynne med å bevise at vi har blitt "spraya oss som fluer". Sleng gjerne på dokumentasjonen på at Fukushima ble "nuka", da det hørtes oppsiktsvekkende ut.

vet du hva? jeg gidder ikke engang bli forbanna - Gratulerer; du er faktisk 1. mann som har klart få meg FORBI forbanna!

regner med folk med et fungerende organ mellom ørene sjekker ut de aktuelle linkene leser, lærer og våkner -du kan starte med å google chemtrailing, terraforming, geoengineering -men du er kun et simpelt troll så det nytter ikke å komme med rasjonell info, forstår jeg.

høyst sannsynlig en artig liten tvista hybrid - ha en fin kveld ;)

Lenke til kommentar

vet du hva? jeg gidder ikke engang bli forbanna - Gratulerer; du er faktisk 1. mann som har klart få meg FORBI forbanna!

regner med folk med et fungerende organ mellom ørene sjekker ut de aktuelle linkene leser, lærer og våkner -du kan starte med å google chemtrailing, terraforming, geoengineering -men du er kun et simpelt troll så det nytter ikke å komme med rasjonell info, forstår jeg.

høyst sannsynlig en artig liten tvista hybrid - ha en fin kveld ;)

Så du har med andre ord ikke tenkt til å dokumentere noe som helst, men kun satse på personangrep? Ikke særlig imponerende, men heller ikke overraskende.

Jeg har dykket nok i denne typen konspirasjonsteorier til at jeg ikke forventer at du tør å dokumentere eller underbygge påstandene dine, men man har jo alltids ett håp. Du får komme tilbake når du har dokumentasjon da vet du ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

før jeg går ut i GIFTA vi puster inn 24/7 - hva mener du med dokumentasjon??? klarer du ikke lese normalt mot abnormalt AKA kunstige vær-fronter + er su blind, du ser ikke ut fra de nesten 200 videoene mine + de 1000-talls andre (hvordan du klarer gå gjennom såpass materiale på noen timer er imponerende) -og du ser ikke noe merkelig, alt er som "det skal", ikke sant? riktig, dette er dessverre umulig å argumentere eller "bevise" for slike som deg, du lever av å forøke feie vekk sånne som meg sine beviser og dokumentasjon finner du nok av - du må nemlig SE på videoene, lurt å begynne med starten, vettu ;)

sånn - nå skal jeg gå meg en tur i den deilige nyspraya barium-lufta vår, ikke tenke på reptiler som deg og klare få noen timer med kun luftangrep ;)

Endret av jo2re
Lenke til kommentar

før jeg går ut i GIFTA vi puster inn 24/7 - hva mener du med dokumentasjon??? klarer du ikke lese normalt mot abnormalt AKA kunstige vær-fronter + er su blind, du ser ikke ut fra de nesten 200 videoene mine + de 1000-talls andre (hvordan du klarer gå gjennom såpass materiale på noen timer er imponerende) -og du ser ikke noe merkelig, alt er som "det skal", ikke sant? riktig, dette er dessverre umulig å argumentere eller "bevise" for slike som deg, du lever av å forøke feie vekk sånne som meg sine beviser og dokumentasjon finner du nok av - du må nemlig SE på videoene, lurt å begynne med starten, vettu ;)

sånn - nå skal jeg gå meg en tur i den deilige nyspraya barium-lufta vår, ikke tenke på reptiler som deg og klare få noen timer med kun luftangrep ;)

Jeg skrev allerede i sted at om du mener å ha beviser må du finne frem dette. Ingen gidder å se gjennom timevis med intetsigende videoer, når du åpenbart har såpass med fritid at du allerede har gjort dette, og dermed kan fortelle oss hvor i videoene du ser skurkestreker.

Det forundrer meg at du velger å bruke såpass mye tekst på å slenge rundt deg med påstander og fortelle meg hvor teit jeg er, men når du bes underbygge påstandene dine har du plutselig ikke så mye å bidra med. Man kunne jo nesten tro at du ikke evnet det.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Filmen varer i 35 minutter, du må nesten si hva det er du reagerer på. Jeg fikk en titt på noen skyer, og ett fly som åpenbart fløy mellom to forskjellige luftlag. Hva og hvor er det du mener å ha noen dokumentasjon på spraying?

hups...et alvorlig tilfelle av trollskap, feilslått hybridisering..beklager, ikke meninga å røre i virkelighets-oppfattelsen din, lev vel; normalt utrustede folk hater sånne som deg som pesten og sil selv utmerket godt klare avse 35 minutter + et par google søk på noe så viktig;

farvel, troll!

Lenke til kommentar

hups...et alvorlig tilfelle av trollskap, feilslått hybridisering..beklager, ikke meninga å røre i virkelighets-oppfattelsen din, lev vel; normalt utrustede folk hater sånne som deg som pesten og sil selv utmerket godt klare avse 35 minutter + et par google søk på noe så viktig;

farvel, troll!

Lurer på hvor man får tak i det røyker. ? Veldig effektiv i allefal. Hybrider? Fema? Dusj fra oven, håper du er lukket godt inne på anstaltet.

Lenke til kommentar

farvel, troll!

Igjen, du er veldig ivrig på eder og galle, men sørgelig dårlig til å underbygge påstandene dine. Dokumentasjonen din blir ikke noe bedre av at du kaller meg dum, og jeg tror oppriktig ikke du "opplyser" særlig mange mennesker med den typen oppførsel heller.

Jeg synes det er rart at du er så uvillig til å vise frem disse fantastiske bevisene, når du ser ut til å være sikker på at de er så gode at ethvert oppegående menneske vil være enig med deg. Kan det hende at de du definerer som oppegående kun er en veldig liten klikk som de fleste antagelig ikke vil tenke på som spesielt opplyste?

Lenke til kommentar

WOOHOOO :D:D:D

her labba jeg jaggu rett inn i ormebolet, hvor dere står politisk aner jeg ikke og blåser jeg selvfølgelig i - men en 24 år gammel liten tulling, som var 10 år da de starta spraye Oslo, har aldri sett annet enn geo/chem-skyer.

dere som tydeligvis lever av å klø hverandre på ryggen - farvel; holder meg til andre fora med tenkende vesener og ikke febrilske reptiler ;)

bye - will not reply :D:D:D:D

Lenke til kommentar

WOOHOOO :D:D:D

her labba jeg jaggu rett inn i ormebolet, hvor dere står politisk aner jeg ikke og blåser jeg selvfølgelig i - men en 24 år gammel liten tulling, som var 10 år da de starta spraye Oslo, har aldri sett annet enn geo/chem-skyer.

dere som tydeligvis lever av å klø hverandre på ryggen - farvel; holder meg til andre fora med tenkende vesener og ikke febrilske reptiler ;)

bye - will not reply :D:D:D:D

Det er jo synd at du trekker inn årene og gir deg med en gang det forventes ett minimum av dokumentasjon og saklighet. Da er kanskje "andre fora" der du heller kan tale til menigheten bedre for deg. Du får komme tilbake om du skulle få lyst til å faktisk diskutere og ikke bare utbasunere :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...