JCashFan90 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det haster litt der her, får ikke kommet på butikken fordi bilen min starter ikke :S , den starter kun når den er IS KALD!, starter 100% fint på morgenen, men hvis jeg har kjørt litt og stopper den starter den ikke før neste morgen??????? hører kun klikking klikk klikk klikk, har testet batteriet, og renset polene på batterriet, skjønner ingen ting? Tusen Tusen Takk For Svar Lenke til kommentar
rublings Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Prøvd å slå litt på starteren din? Det du hører er innslagsreleet til starteren, og hvis du har nok strøm så kan det godt være starteren som tuller seg... Lenke til kommentar
JCashFan90 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Prøvd å slå litt på starteren din? Det du hører er innslagsreleet til starteren, og hvis du har nok strøm så kan det godt være starteren som tuller seg... har prøvd d hjelper desverre ikke :S Lenke til kommentar
rublings Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Altså i mitt hode høres dette ut som defekt starter. Prøvd med slegge? :!: Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hadde samma problem med min Audi 80 å Det var gåen starter. Byttet starter og alt ordnet seg. Min var sånn at når jeg prøvde å vri om nøkkelen så hørte jeg bare klikk, klikk. Og plutselig en gang startet den. også kunne den bli klikk klikk igjen. Lenke til kommentar
JCashFan90 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Bump!! kommer ikke på skolen XD Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) På min honda civic var det noe lignende problem, og da var det bensinpumpereleet som hadde fått seg en eller annen klikk. Skiftet denne og vips, startet uansett vær, temperatur og sinnstilstand. Nå er ikke jeg noen mekaniker, bare så det er sagt. Endret 8. februar 2011 av Kongklykken Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Kan hende du kan klare å tyne litt mer ut av starteren om du skrur den av, åpner og rengjør den. PÅ noen startere kan det være nok å smøre innslaget litt. Men problemet kommer garantert igjen, så har du penger, er det bare å bytte hvis du først skrur den ut. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Bump!! kommer ikke på skolen XD Fire dager uten å gjøre noe seriøst? Starteren må byttes eller repareres. Dette kan være alt fra dårlig kontakt (av med alle - rengjør - monter på nytt) til bendixen, startrelle etc. Ofte er det enkleste å kjøpe "ny "identisk starter fra hugger eller fabrikkoverhalt. Din gamle kan gi avslag (pantordning). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå