Gå til innhold

Jobb med høy lønn?

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, jeg er på utkikk etter en jobb med høy lønn (400 og opp?), med relativ kort utdanning (2-5 år)

Går forkurs for ingeniør nå, og ingeniørstudier frister såklart, men når man får nesten dobbelt så høy startlønn som flygeleder med halve studietiden så må jeg si at det frister å prøve seg.

Noen som vet noen andre yrker som kunne passet? Er vel ganske allsidig når det kommer til dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går forkurs for ingeniør nå, og ingeniørstudier frister såklart, men når man får nesten dobbelt så høy startlønn som flygeleder med halve studietiden så må jeg si at det frister å prøve seg.

Vel, og sitte og glo på en radarskjerm må da bli gudsjammerlig kjedelig etter en liten stund, som ingeniør kan du få masse forskjellige utfordringer, lønn er ikke alt for og si det pent.

Lenke til kommentar

1 år med fagbrev

1 år med fagbrev? En jeg kjenner har jobbet som elektriker i 4-5 år og han lå på rundt 320 000. Jeg har gått elektro selv, men frister ikke å ta lærlingetia da alle de jeg har vært på utplassering med sier det er dritt.

Lenke til kommentar

1 år med fagbrev

1 år med fagbrev? En jeg kjenner har jobbet som elektriker i 4-5 år og han lå på rundt 320 000. Jeg har gått elektro selv, men frister ikke å ta lærlingetia da alle de jeg har vært på utplassering med sier det er dritt.

Har du ikke lært at du ikke skal bry deg om hva andre mener og sier? Bare fordi de sier det er dritt kan det jo hende du synes det er kjempe bra! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...