Malmern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Heisann, opprettet nettopp en amerikansk PSN konto for å få tilgang til den amerikanske PSN storen, fungerte fint det, fikk tilgang til PSN storen i USA, men som kom jeg til å tenke på en ting; "Var det egentlig noe vits, får jeg brukt spillene jeg evt. kjøper derfra?" Så det er spørsmålet mitt; kan jeg kjøpe spill (Tenker mest på gamle PS one klassikere) og bruke dem på min PAL PS3? Jeg ser at amerikanerne har tilgang på japanske importklassikere på sin PSN store, men de er kanskje modifisert for å fungere på NTSC PS3'er, eller så er de kanskje 60 Hz NTSC allerede? På forhånd takk Malmern Endret 4. februar 2011 av malmern Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Du får ikke tilgang til noen spill lengre, ettersom Sony har fiklet det til slik at eksempelvis vi ikke får kjøpt noe fra US/Jap butikkene. Med mindre du kjøper ett slikt: http://www.pcgamesupply.com/buygames/sony-playstation-network-cards/ Endret 4. februar 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Aha, men viss jeg kjøper ett sånt PSN Card, kan jeg da bruke spillene jeg kjøper? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ja, de vil fungere helt fint! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Du får ikke tilgang til noen spill lengre, ettersom Sony har fiklet det til slik at eksempelvis vi ikke får kjøpt noe fra US/Jap butikkene. Med mindre du kjøper ett slikt: http://www.pcgamesupply.com/buygames/sony-playstation-network-cards/ Jaså? Bare demoer som funker altså. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Eg får nå ikke brukt Visakortet mitt til å kjøpe spill med, får du? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Eg får nå ikke brukt Visakortet mitt til å kjøpe spill med, får du? Har aldri prøvd. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jaså? Bare demoer som funker altså. Nei, alt du får lastet ned får du spillt, de har bare gjordt det relativt vanskelig å få kjøpt ting. (Hele PAL/NTSC problematikken relatiert til bildesignalet forsvant ut av winduet når man fikk HD og HDMI, men noen PS1 spill kan være tricky å få til å fungere pga. det, noe som er litt av grunnen til forskjellig utvalg av PS1 spill på US og EU store.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå