uracoin Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 ja, det gjør du nok lurt i hvis du er ute etter i å spille. oppløsningen er tilstrekkelig i spill, og fører videre til at du kan kjøre mange spill på max setting. maskinen i seg selv er meget imponerende, med god kjøleløsning og sinnsvakt god lyd;) Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 har du denne pc'en selv uracoin ? : ) Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 har du denne pc'en selv uracoin ? : ) nei, men har lest side opp og side ned om den. kjøpte meg en msi gx640 et par måneder før 660 kom ut, og må si jeg angret;) Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) da har jeg besilt msi gt660 ^^ kanskje jeg skal putte en review av den om noen uker i tilfelle noen vil kjøpe den samme pc'en EDIT: visst noen vil ha en review, post innlegg Endret 23. februar 2011 av Hardgamer Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 da har jeg besilt msi gt660 ^^ kanskje jeg skal putte en review av den om noen uker i tilfelle noen vil kjøpe den samme pc'en EDIT: visst noen vil ha en review, post innlegg ja hvordan ble det med ny pc? fornøyd med kjøpet? er lyden i høytalerene så god som det blir påstått? husk at det er plass til en harddisk til i den da, så du kan få deg ssd hvis du vil;) Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Er fornøyd med kjøpet ja fikk den i går, så har ikke fått testet den så mye ennå, men jeg har kjørt mafia 2 på max settings, 0 lag , ja også fulgte det med gratis assassins creed 2, som jeg har testet litt (0 lag der også ^^) lyden i høytalerene er veldig gode for å være bærbar ^^, men ikke helt fantastisk... tastene er gode, bra design og bråker mindre enn forventet ;D jeg annbefaler denne pc'en visst ud skal ha deg ny bærbar til spilling Endret 2. mars 2011 av Hardgamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå