Balthier Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hei TV antenne kabel pluggen på tven er ødelagt, og det er kun scart og rgb som fungerer. Finnes det noen innrettning eller adapter som converterer tv antenne kabel til RGB SCART? på forhånd takk. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 De fleste opptakere for TV-signaler har antenne inn og SCART ut... Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Hei. Det ser ikke ut som du forstod spørsmålet mitt helt. La meg oppklare. Ut i fra svaret så begynner jeg å mistenke at coax til scart behøver en eller annen form for kretskort for å omgjøre signalet. Det er ikke så enkelt som en adapter som kan legges på kabelenden. Har dere noen tips, annet enn en tv opptaker, så lite som formmessig/fysisk mulig, som kan få jobben gjort? Igjen, takk. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Bahh.. Det var ikke riktig plugg.. :/ Endret 5. februar 2011 av BlueEAGLE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå