DaXoN Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hvilken utdannelse er det krevd får og søke til en bank, eller blir det som la oss si kassa på Kiwi, Jobben ser finnere ut / høres bedre ut men krever ikke så veldig mye mere? da prater jeg ikke om sjefs stillingene selvfølgelig men de som jobber med kunder som kommer inn får og betale regninger, ta ut penger, sette inn penger, trenger hjelp med kontoen. Altså ikke lån (sist jeg var og søkte om lån måtte jeg prate med noen som satt i andre etasjen altså utenfor det området jeg prater om nå) og heller ikke økonomisk rådgivning. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Tja kan ikke tenke meg man trenger mye bakgrunn for å kunne jobbe i bank. Det gjør jo akkurat samme oppgaver på ett posthus feks og der har de ingen spesiell utdanning. Vil da tro at det stilles litt strengere krav til en stilling i en bank i forhold til kassa på kiwi. Du må sikkert virke ganske ordentlig og ikke ha 1 milliard piercinger i trynet Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Tja kan ikke tenke meg man trenger mye bakgrunn for å kunne jobbe i bank. Det gjør jo akkurat samme oppgaver på ett posthus feks og der har de ingen spesiell utdanning. Vil da tro at det stilles litt strengere krav til en stilling i en bank i forhold til kassa på kiwi. Du må sikkert virke ganske ordentlig og ikke ha 1 milliard piercinger i trynet Ja vil tro det stilles litt strengere krav både når det kommer til hvordan du ser ut, men også rulleblad. Vurdere bare og søke på nye jobber og lurte på om jeg skulle vurdere inn bank også Endret 4. februar 2011 av DaXoN Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ett godt førsteinntrykk er gull verdt Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 De fleste bankstillinger krever vel bachelor innen økonomi o.l vil jeg tro, er ikke akkuratt mangel på dem heller. Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg får inderlig ikke håpe du får jobb i en bank, hvis du har tenkt å banke dem som jobber der. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg får inderlig ikke håpe du får jobb i en bank, hvis du har tenkt å banke dem som jobber der. haha jeg ler, egentlig ikke. utrolig unødvendig trolling av en tråd Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Ikke bank de ansatte, din drittsekk. :!: 1 Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg syns heller ikke ansatte skal bankes! Finnes det en gruppe på facebook for sånt? 1 Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Trodde virkelig ikke dette forumet var på nivå med 4chan når det kom til trolls. Ser ut som diskusjon.no har falt i kvalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå