protoneedhelp Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Jeg har en fil som jeg kan spille av på pcen, men når jeg prøver å brenne det ut, så går det ikke. Jeg prøvde å brenne ut en cd med mange filer. Når den skal skrive den filen jeg nevnte over, stoppet brenne-prosessen. Jeg bruker Nero10 for å brenne dvder. Der det står ''gjenværende tid'' stoppet det å telle, men der det står ''brukt tid'' så teller den fortsatt. Finnes det programmer som kan fikse filen? takk på forhånd edit: Jeg prøvde å konvertere filen, men det gikk heller ikke. Endret 4. februar 2011 av protoneedhelp Lenke til kommentar
Haakon943 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 kan være manglende drivere Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 kan være manglende drivere hva må gjøres? Lenke til kommentar
Haakon943 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 kan være manglende drivere hva må gjøres? Finn ut merke og modellnr på drevet (brenneren), gå på nett og søk etter drivere, prøv å installere, prøv å brenne ut på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå