Skavhaug Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hei! Har nå fått internett via kabel-tv, dette skulle vist være så flott og fint, men jeg får det ikke til å fungere optimalt. Har en 3Com 3CWER router som har fungert helt fint før for meg, men nå detter jeg ut hele tiden. Hadde internett fra telenor før og da fungerte det helt fint. Dette har begynt å irritere meg da jeg mister nettet en gang i timen ca. Noen som har noen tips til åssen jeg kan få det til å bli stabilt? Noen spessielle innstillinger jeg må ha på? Eller må jeg rett og slett invistere i ny router? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Er det det trådløse nettet som detter ned, routeren eller modemet? Oversatt, resetter du modemet eller ruteren når dette skjer hvis ikke det er det at du blir kastet av nettet? Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Har en mistanke om at det er routeren som tuller, da det trådløse nettet blir borte også kommer det som regel tilbake igjenn etter ca et minutt. Er noen ganger jeg må ta strømmen på routeren i 10 sec for å få det til få funke igjenn. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Da skjønner jeg ikke hvorfor du nevnte ISPen din i tittelen. Har du forsøkt å resette routeren din, evt legge inn ny firmware på den? Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Har ikke lagt inn ny firmware på den, får vel prøve det da. Jeg har tatt en clean reset på det mange ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå