Kongeskipet Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Reservetelefonen min, en 3 år gammel Sony Ericsson k610i, mottar noen ganger SMS'ene først når jeg kobler til internett. På det meste har det gått 2 dager fra meldingen er sendt til jeg mottok den i det jeg startet nettleseren. Har Djuice om det har noe betydning. I dag hadde jeg dette problemet, når hadde vært hjemme ca. 1 time med full dekning var det noen som lurte på hvorfor jeg ikke svarte på meldingene. Så jeg startet nettleseren, og da kom det 2 meldinger som var sendt 1-1,5 timer tidligere. Endret 4. februar 2011 av Kongeskipet Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Ingen som har noe løsning på dette? (bump) Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Deaktiver GPRS så ordner det seg. Nå husker jeg ikke helt ordlyden på K610. Men enten så skal du sette nettverk til "kun GSM", eller så er heter det "Kun LS (linjeswitched)". Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Du mener vel deaktiver 3g, kan ikke deaktivere GPRS uten å bruke flymodus. Har ikke hatt 3g aktivert på mange måneder, men er ikke så lenge siden sist jeg hadde dette problemet. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Nei jeg mener GPRS. Du finner det innstillinger -> kommunikasjon -> Datakommunikasjon -> Foretrukket tjeneste. Sett innstillingen til Kun GSM (Kun LS). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå