teeem Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hei, er da 9stk på 18 som skal på en alldri så liten syden tur. Målet vårt er Alanya, vi er da ute etter et bra uteliv Fant først et hotell og alt var vell så og si i boks, men det hotellet vi hadde funnet var et litt familievennlig hotell, med barnesklier til bassenget osv. Det vi er på utkikk etter er et bra og sikkert hotell for ungdom og fylla, og jeg lurte da på om noen av dere hadde tips? Helst med fly inkludert om det hadde vert mulig og funnet På vårt forige hotell måtte vi betale 4900,- per person (Så hadde vert greit om du klarer og holde deg innenfor det), det var da tur-retur (Haugesund-Antalya) transport til hotellet og 3rom med 3stk på hvert rom. Vi planlegger og reise ned 26. Juli og skal være der i 7 dager På forhånd, takk Lenke til kommentar
tuppenballe Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hvis dokke ikkje har bestilt alerede så hadde eg rett og slett ikkje reist t alanya. Va der ifjor, aldri mer. SYKT innpåslitne folk. DYRE drikka (40kr pr shot f.eks), SYKLIG varme og bartenderar så prøve å lura t seg pengene dine hver gong du kjøpe noe i baren. Me va akk lika mången så dokke, reiste fra hgsd, samme tids periode. Mitt råd: hold dokke vekke fra alanya. Lenke til kommentar
teeem Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Ouch, der fjerna du oss fra den tanken vertfall. Noge aent og anbefala? Lenke til kommentar
tuppenballe Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Me stikke t sunny beach iår! kjente masse folk så va der ifjor så va veldig fornøyde billig mat og drikka og veldig bra uteliv. Faktisk ikkje hørt om noen misfornøyde ennå! Men har hørt mye positivt om Kos, rhodos og magaluf ikkje minst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå