Swifty Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Har tenkt å kjøpe ny CDROM, har tenkt litt på denne: Memorex CD-MAXX 52x IDE Retail til 365,-. Hva betyr Retail?Har prøvt å lese litt om det, men finner ikke ut av hva det er. Er dette en grei CDROM?? Lenke til kommentar
JSS Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Retail betyr at det følger med programvare og drivere. Høres ut som en grei CD-Rom.... _________________ Hvis alle gode ting er tre, hva er da dobbelt så bra......... http://home.no.net/ultranet [ Denne Melding var redigert av: JSS på 2002-02-02 12:14 ] Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Retail versjon betyr at det er en fullversjon - det vil ofte si at det følger med en del ekstra i pakken! I dette tilfellet så følger det sikkert med noe ekstra programvare til cd-romen Bulk versjon vil si at cd-romen blir kun levert med drivere som oftest!! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Hvorfor ikke gå for en Aopen 56× til samme pris? De har den på http://www.databutikken.com/no eller http://www.multicom.no Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Ja jeg tror jeg går for den. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Vil bare legge til at det ikke har noen særlig praktisk betydning om en CD-ROM klarer 52X eller 56X.. det folk flest kommer til å klikke av, er hvor mye slike CD-ROM's støyer!! Syns selv det er helt fælt hvor mye f.eks. Actima 52X støyer :razz: Kjøpte bladet og skulle utforske cd'en.. og neida, her lå det en DVD gitt! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Min Pioneer slot-in bråker nå for det da. Men ville han ikke ha en CD-ROM? Selv har jeg hørt at CD- ROM skal bråke mindre. Uansett _er_ det bedre med en 56× enn en 52× uansett. Med mindre 56×'ern støyer noe inni granskauen. Lenke til kommentar
mbi Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Kjøp Plextor CD-Rom.UltraPlex40max.scsi.Den kjører fra det meste Om det står 52X eller 56X.Så hadde jeg tatt det med en klype salt.Plextor er en av de få som nesten klarer å levere det de lover.Ligg unna billige cd-rom'er......... Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Gå for Sony 52x eller Memorex 16x/48x DVD jeg har disse 2 de utvikler lite varme og bråker lite KJØP dem Hva er vitsen med 56x når du merker marginalt forskjell! Hilsen Qwseyvnd Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Takk for tipset, Qwseyvnd. Jeg fikk i hvert fall litt lyst på Sony :smile: Kjøper jeg CD-ROM, kjøper jeg SONY. Du sier de utvikler lite varme og bråker lite. Det duger for meg. Jippi. Måtte bare si takk! (Selvom det egentlig ikke var jeg som lurte på CD-ROM.. hehe) Håper i hvert fall at den er noe. De fleste CD-ROM'er virker som totalt crap jah. Er helt enig der. Betaler heller litt mer for en CD-ROM hvis den leser bra og ikke bråker sinnsykt :smile: Forresten.. les User Reviews av Sony'en her. Ser den har fått litt dårlige scores dessverre. 3 enere, 1 toer, 1 treer, 4 firer, 2 femmere.. ehhemmz [ Denne Melding var redigert av: mFaFa på 2002-02-03 22:02 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå