1915 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Har en lenovo 3000 n200 laptop som er oppgradert med mere ram og hdd. 250 gb hdd 5400 rpm originalt 1 gb ram. men ble satt inn 3 gb. har hatt den i 4 år. og den har funket smertefritt i nesten 4 år. helt til for ca 1-2 månder siden. da jeg selv har leilighet og bor unna foreldrene min så er jeg nesten hvær helg på besøk hos dem. tar med laptopen i helgene. har alltid hatt en egen ryggsekk til pcn for at den ikke skal bli ødelagt. den er aldri mistet ned eller noe. men for ca 1-2 månder siden fikk jeg bluescreen. så jeg formaterte den da og innstalerte windows xp pro sp3 på nytt. var da 7 månder siden sist jeg formaterte den. innstallerte det og alle driverne og programmene jeg skulle ha. og tok den med tilbake da jeg dro hjem til meg selv på søndag. funka knirkerfritt til neste fredag da jeg kom hjem til foreldrene mine igjen. da var det bluescreen. og slik har det vært HVER uke i ca 2 månder nå. og fikk nettopp bluescreen. så har nettopp formatert den. forrige helg da resatte jeg biosen og formaterte alt på nytt. (ikke hurtig formatering) noen som vet hva som kan være galt? :S Lenke til kommentar
Teds Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hva med å komme med essensiell informasjon om hva som står i denne blåskjermen? Kan muligens hjelpe en god del med tanke på å løse problemet. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 har ikke sjangs å se den. den kommer opp etter windows loading og den er der i ca 1-2 sec så restarter pcn ;s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå