akristina92 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Heisann. Fikk låne et lydkort i dag, og holdt nettopp på å sette det i. Det bruker PCI-EX1_1 slottet på hovedkortet mitt som er et Gigabyte GA EX58-UD4P, men det viser seg at det rett og slett ikke passer inn. Det står en gigantisk chipset-kjøler i veien, og det er ikke mulig å sette lydkortet i det slottet. Hva kan jeg gjøre? Endret 4. februar 2011 av Flaringo Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 hvis du ikke har skjermkort i ALLE de andre PCI-e slottene kan du bare sette det i en av dem. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Har du ikke plass i en annen slot? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Aha, trodde det var forskjell på de forskjellige PCI-E-slottene. Så jeg kan bare sette det i hvilket som helst PCI-E slot? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Aha, trodde det var forskjell på de forskjellige PCI-E-slottene. Så jeg kan bare sette det i hvilket som helst PCI-E slot? Ja Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Funka flott, det. Takk, folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå