herdon Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Jeg tenkte nå på å få igang en tråd der en person (første er meg) sier/beskriver/viser til en aktivitet/ting å gjøre, også er det sånn at andre kan, først: Gjøre det. Etter dette så: Legg ut bilder/film eller annet som viser at du har gjort det (hvis det er noe som for eksempel å skrike høyt, så MÅ man ikke legge ut film (bilder går ivertfall ikke), men trenger bare legge ut en lydfil, men hvis man skal for eksempel skremme en hund, så kan man ikke bare legge ut lyd). Den som "velger" aktivitet skal samtidig legge ut en tidsfrist, når den er utløpt, så skal den som valgte ut aktivitet velge en som er neste mann til å velge aktivitet. Jeg (bare jeg) kan også legge ut meldinger der jeg skriver andre som har gjort det (og har lyst til å være med), men har ikke konto her. Disse skal være like tellene som de andre. Problemløsning:Hvis den som valgte aktivitet ikke velger ut nestemann innen 1 dag etter at tidsfristen er gått ut, så blir det den første som sendte inn "svar" på aktiviteten automatisk valgt ut som nestemann. Hvis nestemann ikke legger ut ny aktivitet etter 1 dag etter at han har blitt nestemann, kan hvem som helst gjøre det. Maler (skal følges): For den som legger ut aktivitet (det som står i kursiv/skrå skrift er beskrivelse på hva som skal skrives, og skal ikke være med (resten skal være med)): Navn på aktivitet: Skriv et passende navn på aktivitetenTidsfrist: Antall dager dager (dag/dato for utgangen av tidsfristen) Utstyr: Utstyr man må ha for å utføre aktiviteten Beskrivelse: Beskrivelse av aktiviteten/hva man skal gjøre For "svarer" på aktiviteten(det som står i kursiv/skrå skrift er beskrivelse på hva som skal skrives, og skal ikke være med (resten skal være med)): Navn på aktiviteten du "svarer" på: Navn på aktiviteten du "svarer" påBeskrivelse: Beskriv hva du gjorde Vedlegg: Her legger du url til steder man kan se/høre hva du har gjort (det med bilder/film, evt. lyd eller annet som viser Første aktivitet: Navn på aktivitet: Blind dag.Tidsfrist: 3 dager (Mandag 7 februar) Utstyr: Bandana/Skjerf (eller noe annet til å ha foran øynene slik at man ikke ser) Beskrivelse: Du skal en hel dag ha bind for øynene (du tar det på før du legger deg om kvelden også tar du det av igjen morgenen etter at du har hatt det på en hel dag (hvis vi kaller den dagen du tar det på for 1, neste dag for 2 og dagen etter der for 3, så tar man bindet for øynene av dag 3). Du skal ha på deg bindet for øynene HELE tiden (unntak: Når du LAGER mat (hvis DU er nødt til det (prøv å få noen andre til å gjøre det)), og da skal man ikke gjøre noe annet enn å ta bindet opp over øynene (opp på pannen)). Du skal legge ut film/bilder fra noe av dagen/oppsumering. Endret 4. februar 2011 av herdon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå