Stoic Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Madelen: Alle klærne hennes må jo ha stretch. Er hun med i et forfallsprosjekt? Sprengt pølse anyone? 2 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hva skjedde i kveld? Fikk ikke sett, Gary Neville testiomonial var langt viktigere. javell? deg om det, hadde hvertfall sett episoden på nett etterpå da ASAP. Tv3.no Lenke til kommentar
Populært innlegg Latias Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 24. mai 2011 Hva skjedde i kveld? Fikk ikke sett, Gary Neville testiomonial var langt viktigere. javell? deg om det, hadde hvertfall sett episoden på nett etterpå da ASAP. Tv3.no Skjønner at det er vanskelig for deg å forstå. Legender er det ikke mange av i Liverpool. 11 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Get a grip, ta den diskusjonen ett annet sted. Legender er det nok av i begge leirer. For å holde meg on topic: Når er finaleuken? Har ikke sett PH på ett par uker, men finaleuken må sees. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Det er semifinaleuke nåååhhh Endret 24. mai 2011 av Smågal Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Gidd å ødelegge moroa, Friksjon. Tror jeg gir meg da jeg uansett er i undertall. Forventer spenning herfra og inn. Hvis det kommer inn en tidligere deltaker, hvem håper dere at det blir? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Haha, da trekker jeg meg stille og rolig tilbake for å se noen episoder Paradise fra denne uken. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Gidd å ødelegge moroa, Friksjon. Tror jeg gir meg da jeg uansett er i undertall. Forventer spenning herfra og inn. Hvis det kommer inn en tidligere deltaker, hvem håper dere at det blir? Typisk dere, når dere forlater Redcafe er dere stille som mus, må alltid være i overtall for å ha mot til å opne kjeften.. Håper forøvrig at han stilige karen kommer inn igjen, "tåka" som de kalte han. Husker ikke navnet nå. e: Joachim! Digger han. Endret 24. mai 2011 av Smågal 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Tåka? Ja ok. Endret 24. mai 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Gløtta innom TV2 nå, syns jeg kjenner igjen en gammel deltaker der. Patrick, stemmer ikke det? Programleder på det latterlige chatprogrammet deres Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Noen som vil forklare Maren's drikkelek for meg? Når drikker de egentlig i den leken? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Gløtta innom TV2 nå, syns jeg kjenner igjen en gammel deltaker der. Patrick, stemmer ikke det? Programleder på det latterlige chatprogrammet deres Å fy faen han var løk Det var han som bare snakket taktikk uansett, det kom ikke et ord ut av kjeften på han der inne som ikke omhandlet spillet. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Noen som vil forklare Maren's drikkelek for meg? Når drikker de egentlig i den leken? De drikker når de vil, og det er bare en lek, ikke en drikkelek. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Noen som vil forklare Maren's drikkelek for meg? Når drikker de egentlig i den leken? De drikker når de vil, og det er bare en lek, ikke en drikkelek. Lol forstod dere ikke den? :!: Dem kunne ha med seg noe som startet på sitt fornavn. Den første bokstaven i deres fornavn altså. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Pinlig at Niklas ikke forsto regelen tidligere. Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Noen som vil forklare Maren's drikkelek for meg? Når drikker de egentlig i den leken? De drikker når de vil, og det er bare en lek, ikke en drikkelek. Lol forstod dere ikke den? Dem kunne ha med seg noe som startet på sitt fornavn. Den første bokstaven i deres fornavn altså. Lol forstod du ikke hva han spurte om? ...... Mkaelvr lurte på NÅR de drakk i drikkeleken. Noe de aldri gjorde. Tror den "leken" havner på bunnen av lista over drikkeleker jeg vil være med på. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Noen som vil forklare Maren's drikkelek for meg? Når drikker de egentlig i den leken? De drikker når de vil, og det er bare en lek, ikke en drikkelek. Lol forstod dere ikke den? Dem kunne ha med seg noe som startet på sitt fornavn. Den første bokstaven i deres fornavn altså. Jeg skjønte den og har vært med på den tidligere, men jeg vil likevel ikke kalle det en drikkelek. Det er bare en lek for å få i gang litt bedre stemning, og folk drikker når de vil. Slik var det i hvertfall da jeg var med på den Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det ble sikkert diskutert i går og gjerne enda tidligere, men hva skjer med Niklas? Jeg tror mer og mer at han er homse med all den kliningen og rotingen han driver med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå