Kammizez Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Så hvis jeg er sterk i pekefingeren min som følge av min enorme jojo-satsing, så kan jeg påberope meg en "godt trent"-tittel! I like. Jeg mener at den naturlige språklige forståelsen av "godt trent" ikke er en analyse av hver av ordene for seg, men en helhetsvurdering som tilsier noe sånt som "synlig trent kropp", det må ligge et vilkår om at du må "se" trent ut. Det betyr ikke ripped eller brede skuldre, men det kan være et moment. Imo. Omi er derfor i mine øyne ikke godt trent, men sterk. Sure, men jeg tviler på at det vil ha en stor effekt med den tittelen om du har manboobs og ølmage. Helt enig i at uttrykket "godt trent" tolkes av de fleste som at man har synlige muskler og lite fett på kroppen. Jeg synes bare det blir feil å kalle Omi "feit" fordi han prioriterer styrke fremfor å se bra ut på stranda. Når noen er "feit" så tolker jeg det som at personen er lite fysisk aktiv, og spiser mye usunn mat. Kan ikke tenke meg at Omi befinner seg i denne gruppen. Godt oppsummert, mener bare at "godt trent" er et ganske vagt uttrykk. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Syns egentlig det er ganske kvalmt å sitte å se på den kline orgien det er hver kveld. Syns det er litt stusselig å kline med venner/andre gutter om du er gutt. Endret 19. mai 2011 av Overdox 1 Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Niklas er ganske drøy på det. Han har vært fransk med både omi, marius og ole. Mulig flere. Da er man ikke mye alfahann! Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Har aldri sagt at en må være ripped for å være sterk. Gutta i WSM er ikke akkurat på 5 % kroppsfett. Jeg sier bare at jeg ikke tror han har tatt 150+ kilo i benken. Lett å skryte på seg. Stor forskjell på å se stor ut og å være sterk. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Nora er stor, stygg, mandig og skummel. Jeg ville ikke truffet på henne i en mørk bakgate for å si det sånn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Booooring. Andre reklamepause, fortsatt ingen parseremoni? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jaja, blir spennende og se hvem som rykker ut. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ryker inne Nora i dag må jeg nesten ha meg en uke pause fra serien. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Ikke skuff meg, Omi! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Troll vs. Troll. Vinn vinn situasjon. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooomg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Omi, du kan faen meg dra dit pepperen gror!! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Han skal ha creds for å være en god partner mot Nora, men altså. Hallo? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Og der kan vi endelig si at han skuffet som faen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Sovner nesten av programmet nå. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hvalen fikk ytterligere en uke. Jaja. Snakk om å være middelhavsfarer. Må være den mest ordinære personen som har vært på en TV-rute i noen generasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå